Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015

Ο ΤΑΚΗΣ ΠΕΒΕΡΕΤΟΣ ΣΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΣΤΟ MAXTV - 21:30


Στο Κεντρικό Δελτίο ειδήσεων της Τηλεόρασης MAX στις 21:30 σήμερα το βράδυ ο Παναγιώτης Πεβερέτος μιλά αποκλειστικά στη Μιμίκα Παπαχαραλάμπους για θέματα που αφορούν  τον κλάδο των κτηνοτρόφων καθώς και για θέματα που αφορούν τα εσπεριδοειδή του Νομού. 

Τρίτη 3 Μαρτίου 2015

Ένα «κλικ», ενός Kρητικού ξεχώρισε σε παγκόσμιο διαγωνισμό φωτογραφίας



Η φωτογραφική του ματιά σε ένα γήπεδο τένις διακρίθηκε και ξεχώρισε ως μία από τις 50 καλύτερες φωτογραφίες. Γράφει, στο thinkover.gr, η Κέλλυ Τσιγώνια
Ασχολείται σοβαρά με τη φωτογραφία μόνο δύο χρόνια και στα 46 του, ο Γιάννης Οικονόμου από τα Χανιά έκανε «κλικ» σε έναν από τους σημαντικότερους φωτογραφικούς διαγωνισμούς του κόσμου, στα Sony World Photography Awards.

Η φωτογραφική του ματιά σε ένα γήπεδο τένις στα ανατολικά τείχη του Ηρακλείου μια Κυριακή πρωί του Φεβρουαρίου (2014) , διακρίθηκε στο σπουδαίο αυτό διαγωνισμό και ξεχώρισε ως μία από τις 50 καλύτερες, μέσα σε περισσότερες από 78.000 συμμετοχές, από 171 χώρες!

Η φωτογραφία ήταν για την κατηγορία open-split second και είναι υποψήφια και για τα εθνικά βραβεία της εταιρείας, τα οποία θα ανακοινωθούν τον Απρίλιο στο Λονδίνο.

Από τον θεσμό αυτό έχουν βραβευθεί μερικοί από τους καλύτερους σύγχρονους φωτογράφους.
Δείτε κι άλλες φωτογραφίες του Γιάννη Οικονόμου:







Καλύτερα να «ταξιδεύεις» με άλλους…

Ένα βιντεάκι που μας υπενθυμίζει ότι τα πολλά μυαλά λειτουργούν καλύτερα από ένα.Συνάψτε σχέσεις εμπιστοσύνης, συνεργαστείτε και δημιουργήστε σχέσεις οικειότητας, εγγύτητας, επικοινωνίας…
Δεν θα χάσετε!
                  

Αρχιτεκτονικά λάθη που… βγάζουν μάτι!


Την Αρχιτεκτονική Επιστήμη ανέκαθεν την θαύμαζα. Χρειάζεται έμπνευση, φαντασία αλλά και πολλή μελέτη ώστε να έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα, που θα είναι καλαίσθητο αλλά και ταυτόχρονα λειτουργικό.

Τι γίνεται όμως, όταν ένας αρχιτέκτονας παίρνει… νύχτα το πτυχίο του;

Οι φωτογραφίες που ακολουθούν, μας δείχνουν κάποια παραδείγματα!
1
ΠΟυ να αλλάζεις θέση τώρα το ρολόι;Που να αλλάζεις θέση τώρα το ρολόι;
Να περάσεις από πάνω ή από κάτω; Ιδού η απορία!Να περάσεις από πάνω ή από κάτω; Ιδού η απορία!
Να εύχεσαι να μην σου χαλάσει το καζανάκι!Να εύχεσαι να μην σου χαλάσει το καζανάκι!
Μια σκάλα που οδηγεί στο πουθενά!Μια σκάλα που οδηγεί στο πουθενά!
Το αχρείαστο μπαλκόνιΤο αχρείαστο μπαλκόνι
Και το βολικό παγκάκι!Και το βολικό παγκάκι!
Κι ακόμα μία σκάλα χωρίς προορισμό!Κι ακόμα μία σκάλα χωρίς προορισμό!
Στα... μισά του ορόφου!Στα… μισά του ορόφου!
Λυσάρι για τους ορόφους!Λυσάρι για τους ορόφους!
Άνεση, όχι αστεία!Άνεση, όχι αστεία!
Μάλλον θα δυσκολευτούν να χρησιμοποιήσουν την μάνικα!Μάλλον θα δυσκολευτούν να χρησιμοποιήσουν την μάνικα!
Με πήρε η κατηφόρα...!Με πήρε η κατηφόρα…!
ATM για γίγαντες!ATM για γίγαντες!
Αλλά και για παιδιά!Αλλά και για παιδιά!

ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΠΑΛΑΙΜΑΧΩΝ ΓΙΑ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟ ΣΚΟΠΟ

ΛΕΥΚΗ ΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ

Η ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΟ ΣΥΣΣΙΤΙΟ ΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑΣ

ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΟΘΕΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΠΟΥ...

ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΛΕΙΣΤΗ Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΑ 999 ΣΚΑΛΟΠΑΤΙΑ ΣΤΟ ΠΑΛΑ...

Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

Οι πρώτες φωτογραφίες από το μεγαλύτερο αεροπλάνο στον κόσμο!

Οι πρώτες εικόνες από την κατασκευή του Roc, το οποίο θα είναι το μεγαλύτερο αεροπλάνο στην ιστορία της αεροπλοΐας, εξάπτουν τη φαντασία για το τελικό αποτέλεσμα.

Το αεροπλάνο είναι δημιούργημα του συνιδρυτή της Microsoft Πολ Αλεν και θα χρησιμοποιηθεί για την εκτόξευση δορυφόρων στην ατμόσφαιρα αλλά και για εμπορικές πτήσεις.

Το Roc θα έχει άνοιγμα φτερών μήκους 117 μέτρων, θα τροφοδοτείται από 6 μηχανές τύπου Μπόινγκ 747 και θα μπορεί να μεταφέρει δορυφόρους βάρους μέχρι 6.124 κιλών και σε τροχιές μέχρι και 2.000 χιλιόμετρα πάνω από τη Γη.

Ο σχεδιασμός προβλέπει την ύπαρξη δύο ατράκτων, η καθεμία από τις οποίες θα έχει μήκος 72 μέτρα, ενώ το αεροπλάνο για να τροχοδρομήσει θα χρειάζεται 14 τροχούς.


Η κατασκευή του γίγαντα των αιθέρων αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2015 και οι πρώτες δοκιμαστικές πτήσεις θα γίνουν το 2016.

Το αεροσκάφος θα φέρει μια επανάσταση στη διαστημική αεροπλοΐα, καθώς θα μειώσει δραστικά το κόστος στα καύσιμα που χρειαζόταν για την εκτόξευση των δορυφόρων από το έδαφος.

Ο Πολ Αλεν επιθυμεί στο μέλλον να χρησιμοποιήσει το Roc και για εμπορικές πτήσεις, για να μεταφέρει στο Διάστημα επιβάτες που θα ήθελαν να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία.