Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014

«Το αποφάσισα πριν από 3 χρόνια όταν συμμετείχα σε μία εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου


Η ίδια έδωσε μια αποκαλυπτική συνέντευξη στο κανάλι «Ε» και στην εκπομπή «Στα καλά καθούμενα» και αποκάλυψε τους λόγους που την κράτησαν μακριά από την τηλεόραση:

«Αποτοξινώνομαι από την τηλεόραση. Μου λείπει κατά διαστήματα αλλά είχα στερηθεί μικρά καθημερινά πράγματα λόγω της πολύ δουλειάς. Μία ωραία εκδρομή, έναν καφέ με τις φίλες μου.. Είχα χαθεί με τις φίλες μου», είπε η Μαρία Σταματέρη.
Ποια λάθη θεωρεί οτι έκανε και πότε αποφάσισε να αποχωρήσει από την τηλεόραση; «Το αποφάσισα πριν από 3 χρόνια όταν συμμετείχα σε μία εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου. Η Τατιάνα είναι πολύ καλή σε αυτό που κάνει, πολύ καλή επαγγελματίας αλλά εγώ ένοιωθα άβολα.»
Τέλος η Μαρία Σταματέρη μίλησε και για τον πρώην σύζυγός της, τον Σταμάτη Μαλέλη και το πώς νοιώθει για αυτόν: «Όταν με έναν άνθρωπο έχεις ζήσει από τα φοιτητικά σου χρόνια και υπάρχει και ένα παιδί, τότε με τον άλλον είσαι συγγενής και περισσότερο από συγγενής. Και σήμερα να συνέβαινε κάτι στον Σταμάτη θα ήμουν εκεί.»

Όσο για το διαζύγιο και για το πόσο δύσκολα πέρασε, η γνωστή παρουσιάστρια αποκάλυψε: «Ένα διαζύγιο δεν είναι ποτέ βελούδινο. Στην αρχή για να ισορροπήσει κάτι δεν περνάς και τις καλύτερες στιγμές της ζωής σου. Από εκεί και πέρα δεν παύεις να νιώθεις τον άλλον σαν δικό σου κομμάτι.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου