Τις Σπέτσες επέλεξε η Νόνη Δούνια για να κάνει το ντεμπούτο της σε ένα επαγγελματικό πεδίο εντελώς διαφορετικό από ό,τι έχει δοκιμάσει έως σήμερα.Το «Bluefield Burger» είναι το εστιατόριο που εγκαινιάζει φέτος το καλοκαίρι μία από τις πιο γοητευτικές γυναίκες της ελληνικής σόουμπιζ. Και υπόσχεται ότι για το burger από τα χεράκια της -και όχι για την ίδια- η πελατεία θα επιστρέφει στο κατάστημά της ξανά και ξανά
H πολυπράγμων Νόνη Δούνια δεν εφησυχάζει ποτέ. Οσοι τη γνωρίζουν ξέρουν ότι είναι μια γυναίκα που εργάζεται από μικρή και δεν αφήνει τίποτα στην τύχη. Υπήρξε πρωταθλήτρια κολύμβησης, κατόπιν το ελληνικό κοινό τη γνώρισε ως B’ Σταρ Ελλάς και έγινε «η δική μας Μόνικα Μπελούτσι». Το πέρασμα στην τηλεόραση (αξέχαστη σαν σέξι ψυχαναλύτρια που ταλαιπωρεί τον Γιώργο Παρτσαλάκη στο «Και οι παντρεμένοι έχουν ψυχή») και στον κινηματογράφο (φλογερή συμπρωταγωνίστρια του Πασχάλη Τσαρούχα στον «Χαμένο Παράδεισο») ήταν απλώς τα επόμενα αυτονόητα βήματα. Στην προσωπική της ζωή, παντρεύεται με τον Κυριάκο Μουρατίδη και αποκτά δύο παιδιά, τα οποία είναι και η μεγάλη της αγάπη. Αυτό την οδήγησε να επικεντρωθεί στην παρουσίαση παιδικών εκπομπών, μια δραστηριότητα που ακόμη συγκαταλέγεται μεταξύ των στόχων της. Παράλληλα, η οικονομική κρίση αλλά και το ανήσυχο πνεύμα της την οδήγησαν σε νέα μονοπάτια, δηλαδή στο επιχειρείν.
Στο αγαπημένο της νησί, τις Σπέτσες, όπου περνά όλα της τα καλοκαίρια μαζί με τα παιδιά της, Στάθη και Ζαφειρία, αποφάσισε να κάνει το νέο της επιχειρηματικό βήμα ανοίγοντας το εστιατόριο «Bluefield Burger». Η Νόνη Δούνια αποκαλύπτει στο «thema people»: «Σκεφτόμουν πώς μπορούσα να κάνω κάτι εποχιακά, εφόσον κάθε καλοκαίρι μένω στο νησί επί δυόμισι μήνες για διακοπές μαζί με τα παιδιά. Φέτος, αντί για διακοπές, αποφάσισα να κάνω μια εποχιακή δουλειά και έτσι άνοιξα το “Bluefield Burger”, αφού τον χειμώνα τα παιδιά έχουν πολλές υποχρεώσεις και πρέπει να είμαι δίπλα τους». Σχετικά με τις δυσκολίες που αντιμετώπισε σε έναν άγνωστο γι’ αυτήν κλάδο, η Νόνη λέει ότι «όταν επί 20 χρόνια έχεις μάθει να εργάζεσαι ως ελεύθερη επαγγελματίας, είναι κάτι τελείως διαφορετικό να ξεκινάς δική σου επιχείρηση. Πρέπει να βρεις τους κατάλληλους συνεργάτες για να προχωρήσει το πρότζεκτ ομαλά και δυναμικά. Οι πιο μεγάλες δυσκολίες είχαν να κάνουν με το γραφειοκρατικό κομμάτι, αλλά φτιάχνοντας τη σωστή ομάδα κατάφερα να μην τρελαθώ. Η επόμενη επικίνδυνη αποστολή ήταν το στήσιμο του εστιατορίου. Η κουζίνα είναι δύσκολο μέρος, καθώς είναι η καρδιά του μαγαζιού».
Το «Bluefield Burger» είναι ένας μίνιμαλ χώρος που έχει διατηρήσει την παραδοσιακή αρχιτεκτονική των Σπετσών. Τα χρώματα που κυριαρχούν είναι το άσπρο, το γκρι και το βεραμάν, αλλά το ξεχωριστό στοιχείο αυτού του εστιατορίου δεν είναι η διακόσμηση. Οπως εξηγεί η Νόνη Δούνια, «το δικό μου μπεργκεράδικο έχει φρέσκα υλικά και το ζυμωτό ψωμί το φτιάχνουμε στο μαγαζί κάθε μέρα. Αρα θα έλεγα ότι η συνταγή κάνει τη διαφορά. Και επίσης, έχουμε ανοιχτή κουζίνα ώστε ο πελάτης να βλέπει τι τρώει».
Θα υπέθετε κανείς ότι ήταν -εν μέρει τουλάχιστον- η οικονομική κρίση που ώθησε τη Νόνη να αναζητήσει μια διαφορετική επαγγελματική διέξοδο, η οποία όμως να μην έρχεται σε αντίθεσημε με όσα η ίδια έκανε ως τώρα, δηλαδή την τηλεόραση και τη μόδα. Για τη Νόνη Δούνια τα πράγματα είναι απλά: «Η δουλειά μας έχει πέσει σε μεγάλο βαθμό και έπρεπε να δραστηριοποιηθώ διαφορετικά. Επιχειρηματικά. Με τον σύζυγό μου Κυριάκο έχουμε δυο παιδιά και έπρεπε να ψαχτώ, να ρισκάρω και είπα να δοκιμάσω το επιχειρείν. Ολα είναι υπό δοκιμή. Μπορεί να πω ότι είναι η δουλειά που πάντα ονειρευόμουν. Ως άνθρωπος δοκιμάζω επαγγελματικά νέα πράγματα και δεν μένω ποτέ στάσιμη. Βέβαια το κομμάτι της παρουσίασης παιδικής εκπομπής είναι στα σχέδιά μου, αλλά επειδή είναι μια εποχή δύσκολη και απευθύνεται σε περιορισμένο κοινό, γι’ αυτό επεκτείνομαι και σε άλλα πράγματα».
Η εντυπωσιακή παρουσία μιας τόσο αναγνωρίσιμης -και βέβαια τόσο εντυπωσιακής- γυναίκας όπως η Νόνη Δούνια δεν μπορεί παρά να είναι ένα επιπλέον δέλεαρ για τους πελάτες του «Bluefield Burger». Για την ίδια όμως δεν υπάρχει τίποτα το αλλόκοτο στο να ετοιμάζει, για παράδειγμα, η ίδια τα εδέσματα του εστιατορίου της: «Ο ντόπιοι με γνωρίζουν πολλά χρόνια και συμπεριφέρονται το ίδιο. Οι επισκέπτες αρχικά με παρακολουθούν, αλλά το βλέπουν θετικά. Αλλωστε είμαι κοινωνική, επικοινωνιακή, δεν κάθομαι πίσω από το ταμείο, απεναντίας συνομιλώ και παίρνω τη γνώμη του πελάτη».
http://www.protothema.gr/Stories/article/392253/noni-dounia-to-proin-modelo-kernaei-burger-stis-spetses/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου