Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

Είμαι στο πλευρό του ανθρώπου που επένδυσε στον Δήμο Άργους Μυκηνών χωρίς να διστάσει να << τσαλακωθεί >> ο ίδιος….




Πριν τέσσερις ημέρες είχα την χαρά και την τιμή να θέσω τον εαυτό μου στην διάθεση όλων εσάς τους συγγενείς φίλους γνωστούς αγνώστους επωνύμους και ανώνυμους συμπολίτες μου μέσα από την υποψηφιότητα μου σαν υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό <<Αλλαγή Πορείας >> με επικεφαλή τον Δημήτρη Καμπόσο.


Η αφορμή όμως που γράφω αυτές τις γραμμές δεν είναι η επέτειος της εργατικής πρωτομαγιάς που τα τελευταία χρόνια έχει γίνει άλλη μια επίσημη αργία αφανίζοντας την λέξη ..απεργία..

Η αφορμή είναι η κουβέντα που είχα με έναν φίλο που μου έθεσε τα ερωτήματα γιατί να ασχοληθώ με αυτά… γιατί με αυτούς (εννοώντας την παράταξη Αλλαγή Πορείας του Δημήτρη Καμπόσου).

Η απάντηση σε αυτά τα δυο ερωτήματα είναι απλή και στο πρώτο προέρχεται από μια πρόταση από την ανακοίνωση υποψηφιότητας μου..

Είμαστε νέοι και κανείς δεν πρέπει να μας στερήσει τα όνειρα μας για έναν καλύτερο δήμο και εν γένει για μία καλύτερη κοινωνία και εφ όσων μου δίνεται η ευκαιρία να προσπαθήσω τουλάχιστον να διεκδικήσω δεν θα κάτσω στον καναπέ μου η πίσω από κάποιο κομπιούτερ διαβάζοντας και κάνοντας like σε διάφορα ανέκδοτα για τους τόσους πόλους υποψηφίους γελώντας ταυτόχρονα…

Είμαι στο πλευρό του ανθρώπου που επένδυσε στον Δήμο Άργους Μυκηνών χωρίς να διστάσει να << τσαλακωθεί >> ο ίδιος….

Και στο κάτω κάτω να το πω άπλα και λαϊκά σε όσες συνεντεύξεις παρακολούθησα των υποψήφιων δημαρχών είτε πριν είτε μετά τους <<γάμους>> δεν είδα καμία πρόταση για το αύριο του Δήμου Άργους Μυκηνών παρά μόνο ένα <<μνημόσυνο>> των πεπραγμένων τους όταν είχαν θέση από διάφορα πόστα στην διοίκηση του Δήμου η μια επίθεση εναντίον του Δημάρχου και των συνεργατών του..!!

Καταλαβαίνω αντιπολίτευση είναι και πρέπει να διατηρήσουν τον θεσμικό τους ρόλο αυτό είναι σεβαστό και μη κατακριτέο…!!

Κατακριτέο είναι το πάθος και η επιμονή τους όμως να βάλουν εναντίον ενός ανθρώπου και των συνεργατών του με μοναδικό τους αυτοσκοπό την καρέκλα και όχι το καλό το τόπου..!!

Έτσι λοιπόν σας καλώ όλες και όλους να δώσουμε έναν τίμιο αγώνα δίπλα σε έναν νέο άνθρωπο τιμώντας και εμένα με την σειρά μου με τον σταυρό προτίμησης σας.

Καλή εργατική πρωτομαγιά…!

Ανδρέας Παν. Σαρρής

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος στο κεντρικό ψηφοδέλτιο Δήμου Άργους Μυκηνών



Με τον συνδυασμό <<Αλλαγή Πορείας >> του Δημήτρη Καμπόσου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου