Σάββατο 12 Απριλίου 2014

Η Πίκη - Σαρρή Μαρία υποψήφια με τον συνδυασμό του Δ. Καμπόσου "Αλλαγή Πορείας"

Πολλοί συμπολίτες μας αναρωτιούνται για το ποια πρέπει να είναι τα κριτήρια βάσει των οποίων θα ψηφίσουν στις επερχόμενες Δημοτικές Εκλογές. Η απάντηση είναι αυτονόητη κατά την άποψή μου: Με προσανατολισμό την συνέχιση την ανάπτυξη της πόλης μας και όλου του ΔΗΜΟΥ ΑΡΓΟΥΣ – ΜΥΚΗΝΩΝ , να διαλέξουμε για Δήμαρχο αυτόν που, μαζί με τους συνεργάτες του όλα αυτά τα δύσκολα 3,5 χρόνια πάλεψε και κατάφερε να κάνει τον Δήμο Άργους Μυκηνών πρότυπο ανάπτυξης κάτω από αντίξοες συνθήκες.

Να ασχοληθούμε με το πρόγραμμα του κάθε συνδυασμού, με το βιογραφικό αλλά και την πολιτική ιστορία του κάθε υποψηφίου. Να διαλέξουμε πρόσωπα με αυτόνομη αναρρίχηση στον επαγγελματικό βίο, με ακλόνητη ηθική και αξιοπιστία τόσο σε αυτοδιοικητικό όσο και σε προσωπικό επίπεδο. Η εμπιστοσύνη και η τιμή που μου επιφύλασσε ο Δημήτρης Καμπόσος με το να μου προτείνει να είμαι υποψήφια δημοτική σύμβουλος στο κεντρικό ψηφοδέλτιο του συνδυασμού <<Αλλαγή Πορείας>> είναι για μένα ο οδηγός ώστε, στο πλευρό του, να αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις και πέρα από κάθε δυσκολία για έναν καλύτερο Δήμο Άργους Μυκηνών.

Στο πλαίσιο αυτό, και μετά την καταφατική απάντηση μου σας καλώ να είμαστε όλοι μαζί δίπλα στο πλευρό του δημάρχου μας Δημήτρη Καμπόσου να προχωρήσουμε για την συνέχιση του έργου που γίνεται στον Δήμο μας τιμώντας με , με την ψήφο σας.

Πίκη Σαρρή Μαρία
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τον Συνδυασμό
<<Αλλαγή Πορείας>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου