Τρίτη 1 Απριλίου 2014

Ο σύλλογος των δασκάλων της Αργολίδας ενάντια στις ομάδες εργασίας για την αυτοαξιολόγηση















Με ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αργολίδας καλεί τους δασκάλους και τους νηπιαγωγούς να «απαντήσουν με αποφασιστικό τρόπο στην αυταρχική και αντιδημοκρατική απόφαση του Υπουργού Παιδείας - που ουσιαστικά επιστρατεύει τους διευθυντές των σχολικών μονάδων- βάζοντάς τους να ορίσουν με προσωπική τους απόφαση ομάδες εργασίας για την Αυτοαξιολόγηση».

Καλεί επίσης τους Συλλόγους Διδασκόντων να μη στελεχώσουν εθελοντικά τις ομάδες εργασίας και τουςσχολικούς συμβούλους να συνταχθούν με τους υπόλοιπους δασκάλους ενάντια στις διαδικασίες αυτές.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Συλλόγου:

ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Συνάδελφοι-ισσες

Το Δ.Σ. του συλλόγου καλεί τους συναδέλφους –ισσες να απαντήσουν με αποφασιστικό τρόπο στην αυταρχική και αντιδημοκρατική απόφαση του Υπουργού Παιδείας - που ουσιαστικά επιστρατεύει τους διευθυντές των σχολικών μονάδων- βάζοντάς τους να ορίσουν με προσωπική τους απόφαση ομάδες εργασίας για την Αυτοαξιολόγηση όπου δεν έχουν σχηματιστεί ως εξής:
Οι Σύλλογοι Διδασκόντων, όσοι δεν το έχουν ήδη κάνει, να επιβεβαιώσουν τη βούλησή τους να μη στελεχώσουν εθελοντικά τις ομάδες εργασίας, να ολοκληρώσουν τη σύνταξη των πρακτικών και να γνωστοποιήσουν την απόφασή τους στον τοπικό Σύλλογο. Έχει μεγάλη σημασία να αποτυπωθεί η απουσία συναίνεσης της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Οι συνάδελφοι Διευθυντές μετά την «επιστράτευσή» τους, όταν, αναγκαστικά, ορίσουν τις ομάδες εργασίας να αναφέρουν (στην πράξη ανάθεσης) ότι το κάνουν από υπηρεσιακό και μόνο καθήκον παρά το γεγονός ότι γνωρίζουν πως καλούνται να εκτελέσουν μια παράνομη εντολή την αντίθεση τους στην οποία δηλώνουν (όπως αναφέρει και η γνωμοδότηση της Νομικού Συμβούλου της Δ.Ο.Ε.).
Καλούμε τους Σχολικούς Συμβούλους να συνταχθούν με τον αγωνιζόμενο Κλάδο και να βρεθούν στη δική μας πλευρά το τριήμερο της «επιμόρφωσής» τους για την αξιολόγηση αλλά και σε όλη την πορεία του αγώνα κατά της αξιολόγησης - χειραγώγησης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου