Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον συνδυασμό "Ναύπλιο. Επόμενη Μέρα"

Γιάννης Μπαλαμπάνης
Επιθυμία μου, είναι να προσφέρω την γνώση και την εμπειρία που αποκόμισα από τον εργασιακό μου χώρο, στον τόπο που γεννήθηκα και μεγάλωσα. Ιδιαίτερα σε καιρούς κρίσιμους, όπως οι σημερινοί, αντιλαμβάνομαι ως χρέος μου να συμβάλω κι εγώ, με όλες μου τις δυνάμεις, στην κοινή προσπάθεια ώστε να αντιμετωπίσουμε επιτυχώς όλες τις προκλήσεις!
Με γεμίζει ελπίδα και αισιοδοξία για το μέλλον το γεγονός ότι με τον Δημήτρη Κωστούρο μοιραζόμαστε την ίδια διάθεση ανιδιοτελούς προσφοράς και υπηρεσίας στον τόπο, τον ίδιο στόχο για ένα Ναύπλιο αντάξιο της "βαριάς" Ιστορίας του.
Έτσι με αίσθημα χαράς και τιμής αποδέχτηκα την πρόταση του Δημάρχου Ναυπλιέων, Δημήτρη Κωστούρου και συμμετέχω στο ψηφοδέλτιο και, ευρύτερα στις δραστηριότητες της δημοτικής παράταξης «Ναύπλιο. Επόμενη Μέρα»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου