Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

Ειλικρίνεια, εμφάνιση, χιούμορ... ψυχραιμία: Τελικά, τι θέλουμε εμείς οι γυναίκες από έναν άνδρα;



Αυτός που περιμένω, αυτός που περιμένω, αυτός, αυτός... Δεν θέλω πλέον να μου σπάει τα νεύρα, γιατί δεν θέλω να χρησιμοποιήσω την αντίστοιχη λέξη των ανδρών ότι τους σπάμε εμείς οι γυναίκες. Ε, ναι! Είμαι πολύ κουρασμένος από την δουλειά, δεν έχεις καταλάβει εσύ την οικονομική κρίση, πνίγομαι, καίγομαι, μου χρωστάνε, δεν με πληρώνουν, δεν γίνεται να ξοδεύεις τόσα, δεν μπορώ να πάρω το παιδί από το σχολείο, ίδια η μάνα σου έχεις γίνει, μην δεις άνθρωπο να κάτσει, δεν μπορεί ένας άνθρωπος να δει λίγο μπάλα χωρίς να του ζητήσεις να κάνει κάτι, σε ποιο σινεμά να πάμε λες, που είναι το μπλε πουκάμισό μου, έναν καφέ ζήτησα, ποιος εγώ δεν απαντούσα, καλά είσαι τρελή, που είναι η ζάχαρη, που είναι η ξυριστική μου μηχανή;;;...............P/B 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου