Αύξηση πωλήσεων σε ορισμένες περιοχές αλλά και μείωση πωλήσεων μέχρι 20% σε άλλες περιοχές καταγράφουν οι Εμπορικοί Σύλλογοι σε όλη την Ελλάδα, σύμφωνα με την έρευνα της ΕΣΕΕ που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά, φέτος, στην περίπτωση της πρώτης ενδιάμεσης εκπτωτικής περιόδου το πρώτο δεκαήμερο του Νοεμβρίου.
Όπως σημειώνει η ΕΣΕΕ, η γενικότερη εικόνα είναι ότι οι εκπτώσεις το συγκεκριμένο δεκαήμερο βοήθησαν μόνο τις μεγάλες αλυσίδες που το πελατολόγιο είναι απρόσωπο ενώ στις μικρές επιχειρήσεις δημιούργησε σύγχυση στο καταναλωτικό κοινό.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, η αγορά δεν συμπεριφέρθηκε ομοιόμορφα. Προηγήθηκε ένας «άνομβρος Οκτώβρης» σε μεγάλο βαθμό εξαιτίας και της αναμονής του δεκαημέρου.
Στην Αττική καταγράφονται τρεις ταχύτητες στην εμπορική κίνηση. Η «ΕΡΜΟΥ» και οι μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων κατέγραψαν αυξημένη κίνηση τόσο την Κυριακή 3 Νοεμβρίου όσο και σε όλη την εκπτωτική εβδομάδα. Ο Πειραιάς παρουσίασε κίνηση σε κεντρικά καταστήματα και αλυσίδες την Κυριακή και ελαφρά καλύτερη εικόνα το Δεκαήμερο σε σχέση με άλλες αντίστοιχες περιόδους.Οι περιοχές Κηφισιά, Γλυφάδα πού κίνηση την Κυριακή ήταν μεγάλη όλη η εκπτωτική εβδομάδα ήταν πεσμένη.
Η Θεσσαλονίκη κατέγραψε συνολικά ικανοποιητική κίνηση και την Κυριακή 3 Νοεμβρίου και το δεκαήμερο των εκπτώσεων. Οι περιφερικές αγορές παρουσίασαν υποτονική κίνηση την Κυριακή και λίγο καλύτερα την εκπτωτική εβδομάδα –όπως πάντα των πρώτη του Νοέμβρη - χωρίς όμως σημαντικές διαφοροποιήσεις
Το ερώτημα είναι εάν η κίνηση της εκπτωτικής βδομάδας θα απορροφήσει την υπόλοιπη κίνηση του Νοεμβρίου. Τα ποσοστά των εκπτώσεων κυμάνθηκαν στο 25%
Το γενικότερο κλίμα σε όλη την υπόλοιπη Ελλάδα ήταν αρνητικό σε σχέση με το μέτρο των εκπτώσεων τα καταστήματα κινήθηκαν γενικά σε χαμηλά ποσοστά εκπτώσεων οι όποιες έγιναν σε επιλεγμένα είδη (προώθηση του στοκ) τα καινούργια είδη δεν τα προώθησαν καθόλου η τα προώθησαν με πολύ μικρή έκπτωση της τάξης του 10% που θα έκαναν έτσι και αλλιώς στου πελάτες και εκτός εκπτωτικής περιόδου.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου