Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

ΚΑΜΙΖΗΣ ΔΗΜ: Η χώρα μας ειναι κατεχόμενη

Η χώρα μας ειναι κατεχόμενη. Και δεν θα επιθυμούσα να είμαι δήμαρχος. Πολύ λίγα μπορεί πλέον να κάνει η τοπική αυτοδιοίκηση. Κουράστηκα να διαχειρίζομαι καταστροφές.
Ο κύριος Καμιζής τόνισε ότι δεν πρέπει να πιστεύουν ευκολα οι πολίτες σε λόγια, τα έργα μετράνε, ενώ δηλώνει χαρακτηριστικά στην τηλεόραση ΜΑΧ πως ο κόσμος πρέπει να βάλει το χέρι στην καρδιά, η Δημοκρατία ειναι καλή αλλά...
                                             VIDEO

Εγώ θα παραμείνω εθελοντής, δεν θα πάω για Βουλευτής. Μπορώ να βοηθήσω τον τόπο μου χωρίς να έχω την ιδιότητα του Βουλευτή ή του Υπουργού. Ο κύριος Καμιζης γνωστός ενεργός πολίτης και γιατρός παρουσιάστηκε ιδιαίτερα απολογιστικός. Ναι, θα στηρίξω την παράταξη μου. Όσο για την υποψηφιότητα του κύριου Τάσου Λάμπρου την θεωρώ καλή, δεν ξέρω αν θα υπάρξουν άλλες, αλλά θα λύσουμε ότι δημιουργηθεί.

Εύχομαι το καλύτερο για τον Τάσο Λάμπρου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου