Δ. Κοδέλας: "Δε γνωρίζει ή συνειδητά παραπλανεί το Υπουργείο Παιδείας σχετικά με τον αριθμό εκπαιδευτικών που στελεχώνουν το σχολείο των Μύλων;"
Σε ερώτησή μας προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων σχετικά με την ανάγκη να τοποθετηθεί τρίτος δάσκαλος στο τριθέσιο δημοτικό σχολείο των Μύλων το υπουργείο απάντησε τα εξής:
“Περαιτέρω όπως προκύπτει από το πληροφοριακό σύστημα καταγραφής του εκπαιδευτικού και μαθητικού δυναμικού των σχολικών μονάδων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με ημερομηνία ενημέρωσης του συστήματος 04.10.2013, η Δ/νση Α/θμιας Εκπαίδευσης Αργολίδας και ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας έχουν στελεχώσει το Δημοτικό Σχολείο Μύλων με τρίτο (3) εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων και λειτουργεί κανονικά.”
Η πραγματικότητα όμως είναι άλλη και διαψεύδει το υπουργείο, αφού το σχολείο εξακολουθεί να έχει δύο αντί για τρεις δασκάλους. Ένας δάσκαλος που τοποθετήθηκε πρόσφατα στο σχολείο αφορά την παράλληλη στήριξη, διαδικασία στήριξης μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, και δεν έχει σχέση με την υπόλοιπη εκπαιδευτική διαδικασία.
Επομένως, το σχολείο, ενώ έχουμε φτάσει στο Νοέμβρη, εξακολουθεί να μη λειτουργεί κανονικά.
Δε γνωρίζουμε αν το υπουργείο συνειδητά επιχειρεί να μας παραπλανήσει ή δεν έχει τη σωστή εικόνα για το τι πραγματικά γίνεται στα σχολεία. Αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι η πολιτική του Υπουργείου είναι διαλυτική για την παιδεία. Ήδη έχουμε αναγκαστεί από την αρχή της σχολικής χρονιάς να καταθέσουμε πέντε ερωτήσεις για θέματα που αφορούν το Υπουργείο Παιδείας απαιτώντας λύσεις για σοβαρά προβλήματα σχετικά με τη λειτουργία των σχολείων στο νομό μας.
Όσον αφορά το συγκεκριμένο ζήτημα του σχολείου των Μύλων ζητάμε από το υπουργείο να ανασκευάσει την παραπλανητική απάντησή του και να καλύψει άμεσα το κενό του τρίτου δασκάλου.
“Περαιτέρω όπως προκύπτει από το πληροφοριακό σύστημα καταγραφής του εκπαιδευτικού και μαθητικού δυναμικού των σχολικών μονάδων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με ημερομηνία ενημέρωσης του συστήματος 04.10.2013, η Δ/νση Α/θμιας Εκπαίδευσης Αργολίδας και ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας έχουν στελεχώσει το Δημοτικό Σχολείο Μύλων με τρίτο (3) εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων και λειτουργεί κανονικά.”
Η πραγματικότητα όμως είναι άλλη και διαψεύδει το υπουργείο, αφού το σχολείο εξακολουθεί να έχει δύο αντί για τρεις δασκάλους. Ένας δάσκαλος που τοποθετήθηκε πρόσφατα στο σχολείο αφορά την παράλληλη στήριξη, διαδικασία στήριξης μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, και δεν έχει σχέση με την υπόλοιπη εκπαιδευτική διαδικασία.
Επομένως, το σχολείο, ενώ έχουμε φτάσει στο Νοέμβρη, εξακολουθεί να μη λειτουργεί κανονικά.
Δε γνωρίζουμε αν το υπουργείο συνειδητά επιχειρεί να μας παραπλανήσει ή δεν έχει τη σωστή εικόνα για το τι πραγματικά γίνεται στα σχολεία. Αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι η πολιτική του Υπουργείου είναι διαλυτική για την παιδεία. Ήδη έχουμε αναγκαστεί από την αρχή της σχολικής χρονιάς να καταθέσουμε πέντε ερωτήσεις για θέματα που αφορούν το Υπουργείο Παιδείας απαιτώντας λύσεις για σοβαρά προβλήματα σχετικά με τη λειτουργία των σχολείων στο νομό μας.
Όσον αφορά το συγκεκριμένο ζήτημα του σχολείου των Μύλων ζητάμε από το υπουργείο να ανασκευάσει την παραπλανητική απάντησή του και να καλύψει άμεσα το κενό του τρίτου δασκάλου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου