Μαζεύουν τα ποδήλατα από τις αυλές και ψάχνουν απεγνωσμένα τα 80 και οχι 40 περίπου ποδήλατα στο Ναύπλιο.
Άγνωστο το πότε θα >>>
ολοκληρώσουν την έρευνα.
Πληροφορίες που φθάνουν στην ηλεκτρονική μας εφημερίδα μιλούν για υπερωρίες εργαζομένων ώστε να βρουν και να μαζέψουν τα ποδήλατα.
Έτσι λοιπόν δεν φτάνει που τα χάσαμε, τώρα πληρώνουμε και για να τα μαζέψουν.
Μόλις χθες πληροφορηθήκαμε ότι και στο ΔΟΠΠΑΤ κάνουν υπερωρίες και εκεί οι υπάλληλοι ρίχνοντας ο ένας την ευθύνη στον άλλον.
Και σας να μην έφτανε αυτό, χάσανε και την παγκόσμια ημέρα χωρίς αυτοκίνητο. Από τους κύκλους των δημοτικών υπαλλήλων ακούγεται ότι γνωστός συντοπίτης γαλα νού χρώματος με την σφραγίδα του δήμου Ναυπλιέων έχει 10 ποδήλατα στην αυλή του.
ΤΕΛΙΚΑ
Μήπως επειδή η Τρόϊκα έχει παράλογες απαιτήσεις φοβήθηκαν και τα μάζεψαν; Διότι η Τρόϊκα ως γνωστόν… επιβάλει φόρο και στα ποδήλατα!!!
ΤΡΟΪΚΑ
Ερχεται νέα φορο-επιδρομή, αυτή τη φορά με στόχο την τσέπη όσων οδηγούν ποδήλατο…
Οπως όλα δείχνουν, οι παράλογες απαιτήσεις της τρόικας δεν έχουν σταματημό… Η επιστολή που απέστελλαν οι εκπρόσωποι των διεθνών δανειστών με τα προαπαιτούμενα μέτρα που πρέπει να εφαρμόσει η ελληνική κυβέρνηση εντός τους έτους, Ένα απόρρητο έγγραφο.
Οπως όλα δείχνουν, οι παράλογες απαιτήσεις της τρόικας δεν έχουν σταματημό… Η επιστολή που απέστελλαν οι εκπρόσωποι των διεθνών δανειστών με τα προαπαιτούμενα μέτρα που πρέπει να εφαρμόσει η ελληνική κυβέρνηση εντός τους έτους, Ένα απόρρητο έγγραφο.
καταβολή τελών κυκλοφορίας . Από φέτος και στους κατόχους ποδηλάτων.
Σύμφωνα με το σκεπτικό της τρόικας και με βάση τα δημοσιονομικά στοιχεία που παραθέτει στο απόρρητο σκέλος της επιστολής της .
Η αύξηση των τελών κυκλοφορίας την τελευταία τριετία δεν έχει αποδώσει τα δέοντα στα κρατικά ταμεία. Όπως σημειώνουν, ο αριθμός των οδηγών ΙΧ και μοτοσυκλετών που επιλέγουν να καταθέσουν τις πινακίδες του οχήματός τους στην εφορία, έχει αυξηθεί ανησυχητικά.
Μεγάλη μερίδα εξ αυτών, αντί να στραφούν όπως ήταν αναμενόμενο στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (όπου επίσης σχεδιάζεται αύξηση της τιμής του εισιτηρίου), έχουν αντικαταστήσει το αυτοκίνητο ή την μηχανή με το ποδήλατο.
Χαρακτηριστικό της τάσης αυτής είναι το γεγονός ότι οι πωλήσεις ποδηλάτων έχουν σημειώσει το
τελευταίο έτος μόνο, αύξηση .
Σε κάθε περίπτωση ωστόσο, όπως τονίζει η τρόικα, το νέο τέλος κυκλοφορίας δεν θα μπορεί να είναι χαμηλότερο των 100 ευρώ ανά ποδήλατο.
τελευταίο έτος μόνο, αύξηση .
Σε κάθε περίπτωση ωστόσο, όπως τονίζει η τρόικα, το νέο τέλος κυκλοφορίας δεν θα μπορεί να είναι χαμηλότερο των 100 ευρώ ανά ποδήλατο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου