Κυριακή 6 Απριλίου 2014

Argolis Classic Car Club


Αγώνας ακριβείας ιστορικών οχημάτων,τo 2nd 222 Minutes Regularity Rally θα διεξαχθεί στην Αττική την Κυριακή 27 Απριλίου 2014 .
Συνδιοργανώνει ο AC3(Argolis Classic Car Club) με το TR Register of Greece.
• Ο αγώνας προσμετρά στο Argolis Historic Trophy με συντελεστή 1.
• Το μήκος της διαδρομής είναι 112 χλμ. με 5-6 Ε.Δ.Α ,σε ασφάλτινους δρόμους της Ν.Α Αττικής, προσφέροντας στους συμμετέχοντες απολαυστική οδήγηση, συνδυασμένη με πλοήγηση- πρόκληση ,χωρίς ιδιαίτερη πίεση των πληρωμάτων και οχημάτων.

Η Ύδρα διοργάνωσε με απόλυτη επιτυχία τους Αγώνες Ορεινού Τρεξίματος (Hydra’s trail event) και για πρώτη φορά τον αγώνα downhill στην Ελλάδα
















Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκαν τα αγωνίσματα του Hydra’s trail event που πραγματοποιήθηκαν με την διοργάνωση του Δήμου Ύδρας στις 5-6 Απριλίου 2014 στο νησί μας.
Την Κυριακή 6 Απριλίου 2014, ο τελευταίος αγώνας ήταν το Eros Mountain Trail, μια μεγάλη διαδρομή πάνω από 25 χιλιόμετρα που διέτρεχε ένα μεγάλο μέρος ορεινού αλλά παραθαλάσσιου τμήματος του νησιού με τους αθλητές να τον διατρέχουν και να απολαμβάνουν την διαδρομή. Την προηγούμενη μέρα είχε πραγματοποιηθεί ο πρώτος αγώνας downhill στην Ελλάδα.

Στο 28ο Συνέδριο του Διεθνούς Κολλεγίου των Χειρουργών η Χειρουργική Κλινική της Νοσηλευτικής Μονάδας του Ναυπλίου

 Η Α’ Χειρουργική του Αριστοτέλειου Πανεπιστήμιου της Θεσσαλονίκης πραγματοποίησε με μεγάλη επιτυχία το 28ο Συνέδριο του Διεθνούς Κολλεγίου των Χειρουργών στις 3-5 Απριλίου στη Θεσσαλονίκη. 

Στο Συνέδριο παρέστησαν πανεπιστημιακοί χειρουργοί από πολλές χώρες του εξωτερικού. Η κύρια θεματική του Συνεδρίου ήταν επικεντρωμένη στις «χειρουργικές τεχνικές και την προσαρμογή στην εποχή της οικονομικής κρίσης και των περιορισμένων πόρων».

Η Χειρουργική Κλινική της Νοσηλευτικής Μονάδας του Ναυπλίου παρουσίασε το έργο της και εκπροσωπήθηκε στο Συνέδριο από την ειδικευόμενη ιατρό κα Ε. Δεληγεώρογλου και το Συντονιστή Δντή της Κλινικής Παν. Γκανά.

O ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΠΗ Μαργαρίτα Καραμολέγκου VIDEO


20 ΧΡΟΝΙΑ ΖΩΗΣ Η ΑΛΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ,ΜΙΑ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ,ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ.ΑΞΙΟΛΟΓΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ,ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΡΟΛΟΥΣ.

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ.ΑΥΣΤΗΡΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ,ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ,ΑΛΛΟ ΚΑΠΕΛΟ,ΟΧΙ ΟΠΩΣ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΤΕΚΤΑΙΝΟΜΕΝΑ.

Ληστεία σε περίπτερο του Άργους



















Χθες Σάββατο 5 Απριλίου το βράδυ στις 1:30 περίπου έγινε ληστεία στο περίπτερο της πλατείας Δερβενακίων.
Άντρας με καλυμμένα τα χαρακτηριστικά του προσώπου του και καπέλο, με την απειλή πιστολιού αφαίρεσε 1100 ευρώ από τον ιδιοκτήτη του περιπτέρου και διέφυγε πεζός.

Η αστυνομια διερευνά την υπόθεση.

ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΝΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜ.ΚΑΜΠΟΣΟ

Μεγαλειώδης συγκέντρωση κόσμου στην ανακοίνωση της υποψηφιότητας του Δημάρχου Δημήτρη Καμπόσου έγινε σήμερα 6 Απριλίου 2014. Ένα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς έστειλε προσωπικά ο δήμαρχος Δημήτρης Καμπόσος στον κόσμο που κατέκλυσε την αίθουσα της εκδήλωσης για την ανακοίνωσης της υποψηφιότητας του.Σε δελτίο τύπου η δημοτική παράταξη
 "Αλλαγή Πορείας αναφέρει:


Εκείνος την κατάγγειλε για κλοπή και εκείνη για βιασμό!



Την άκρη του νήματος σε μια πολύ περίεργη υπόθεση προσπαθούν να βρουν οι αστυνομικές και δικαστικές αρχές της Καλαμάτας, μετά την υποβολή μηνύσεων από έναν 64χρονο Έλληνα για κλοπή χρημάτων με δράστιδα μια 18χρονη Ρουμάνα, η οποία με τη σειρά της τον κατήγγειλε για απόπειρα βιασμού και ψευδή καταμήνυση!

Σύμφωνα με όσα έχει υποστηρίξει ο 64χρονος, βρήκε τη νεαρή αλλοδαπή στην περιοχή της Κεντρικής Αγοράς της Καλαμάτας και της πρότεινε να εργαστεί στο σπίτι του ως οικιακή βοηθός. Εκείνη δέχθηκε και την πήγε με το αυτοκίνητό του να της δείξει το σπίτι. Ως αυτό το σημείο, και οι δυο πλευρές καταθέτουν τα ίδια. Από εκεί και μετά, όμως, οι καταθέσεις διαφοροποιούνται…

Ο μεν 64χρονος κατηγορεί τη νεαρή Ρουμάνα ότι του άρπαξε 500 ευρώ, με αποτέλεσμα να συλληφθεί και να προσαχθεί στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Καλαμάτας. Εκεί, όμως, υπέβαλε και εκείνη μήνυση υποστηρίζοντας ότι ο επίδοξος εργοδότης της επιτέθηκε και επειδή αντέδρασε έβγαλε χρήματα από το πορτοφόλι του για να την πείσει! Η 18χρονη παραδέχεται ότι 300 ευρώ και έφυγε, αλλά καταγγέλλει ότι ο 64χρονος τη χτύπησε και της προκάλεσε εκδορές και μώλωπες στα πόδια! Ο εισαγγελέας ζήτησε να γίνει ιατροδικαστική εξέταση, που θα δείξει αν αληθεύουν οι ισχυρισμοί της κοπέλας, ώστε να ασκήσει δίωξη στον φερόμενο ως δράστη.

ΝΕΑ ΚΟΜΠΙΝΑ ΕΝΤΟΠΙΣΕ ΤΟ ΣΔΟΕ



Από «κόσκινο» θα περάσουν οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που έχουν πραγματοποιήσει αλλαγή κινητήρα στο όχημά τους τοποθετώντας, ωστόσο κάποιον με μικρότερο κυβισμό, καθώς τα στελέχη του ΣΔΟΕ αποκάλυψαν κύκλωμα που πραγματοποιούσε «εικονικές» αλλαγές κινητήρων με στόχο τη φοροδιαφυγή. Ειδικότερα, το ΣΔΟΕ με επείγον έγγραφό του προς το υπουργείο Μεταφορών αλλά και στις Διευθύνσεις Μεταφορών ζητά να του αποστείλουν όλες τις αλλαγές κινητήρων που έχουν δηλωθεί τα τελευταία χρόνια, ώστε να περάσουν από έλεγχο όλα τα αυτοκίνητα. Σύμφωνα με στελέχη του ΣΔΟΕ η 
αντικατάσταση κινητήρα με αντίστοιχο χαμηλότερου κυβισμού έως 25% είναι απολύτως νόμιμη, ωστόσο κάποιοι εκμεταλλευόμενοι της νομοθεσίας είχαν στήσει ολόκληρο κύκλωμα και πραγματοποιούσαν αλλαγές κινητήρων σε οχήματα μόνο στα χαρτιά. Δηλαδή, ενώ το αυτοκίνητο συνεχίζει να έχει τα ίδια κυβικά και την ίδια ιπποδύναμη, στα χαρτιά εμφανίζεται μικρότερο κλέβοντας έτσι το ελληνικό δημόσιο.
Στο κύκλωμα συμμετέχουν πέραν των ιδιοκτητών των οχημάτων, συνεργεία, ΚΤΕΟ αλλά και υπάλληλοι των Διευθύνσεων Μεταφορών.
Το θέμα του υποκυβισμού είχε αναδείξει πρώτη η «Η» σε ρεπορτάζ της. Αν κάποιος είχε ένα δίλιτρο αυτοκίνητο και ήθελε να μειώσει τον κυβισμό του οχήματός του μόνο στην Αδεια Κυκλοφορίας και κατ” επέκταση στην εφορία το κόστος κυμαινόταν σε περίπου 1.000 ευρώ και ο ιδιοκτήτης του από 660 ευρώ για Τέλη Κυκλοφορίας πλήρωνε 265 ευρώ, το τεκμήριο από 8.800 ευρώ μειωνόταν στα 6.400 ευρώ και βέβαια δεν υπήρχε πλέον ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης ο οποίος ανερχόταν σε 440 ευρώ. Το όφελος για τον ιδιοκτήτη ενός δίλιτρου που «άλλαζε» κινητήρα μόνο στα χαρτιά, από τα Τέλη Κυκλοφορίας και τον Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης ανερχόταν σε 835 ευρώ, από την ασφάλεια γλίτωνε τουλάχιστον 200 ευρώ ετησίως, ενώ από το τεκμήριο μειωνόταν κατά 2.400 ευρώ.
Παράλληλα ο ιδιοκτήτης του οχήματος δεν πραγματοποιούσε καμία απολύτως μετατροπή στο όχημά του και βέβαια εξαιτίας του υποκυβισμού αμέσως αποκτούσε πολύ υψηλότερη μεταπωλητική αξία σε σχέση με τα αντίστοιχα δίλιτρα μοντέλα. Σε περίπτωση που ο κινητήρας ήταν πάνω από τα 2 λίτρα, τότε το κόστος της «εικονικής» αλλαγής κινητήρα ήταν πολύ υψηλότερο, καθώς αυξάνονται ανάλογα τα Τέλη Κυκλοφορίας, τα Τεκμήρια αλλά και ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης. Παράλληλα, γνώστες της αγοράς αναφέρουν ότι ένας ακόμη «καυτός» φάκελος που αναμένεται να ανοίξει είναι αυτός που αφορά σε αυτοκίνητα τα οποία αλλάζουν κινητήρα βάζοντας μεγαλύτερο απ΄ ό,τι φαίνεται στα χαρτιά. Ετσι, πληρώνουν χαμηλά τέλη, φόρους κ.λπ. αλλά έχουν στη διάθεσή τους ένα Ι.Χ. με πολύ μεγαλύτερη ιπποδύναμη.
TI ENTOΠΙΣΑΝ ΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ
Μπλεγμένα και ΚΤΕΟ
Από τη στιγμή που γίνεται αλλαγή κινητήρα, το όχημα αναγκαστικά κάποια στιγμή θα πρέπει να περάσει από ΚΤΕΟ. Και αυτή η διαδικασία ολοκληρώνεται χωρίς παρατηρήσεις, βέβαια με το ανάλογο τίμημα. Ειδικότερα το ΣΔΟΕ έχει εντοπίσει ήδη δύο μεγάλα ΚΤΕΟ που αφορούν τις περιοχές της Στερεάς και Νότιας Ελλάδας.
Το κόστος του «ελέγχου» χωρίς παρατηρήσεις σε οχήματα που έχουν αλλάξει κινητήρες στα χαρτιά κυμαίνεται μεταξύ 300 έως και 1.000 ευρώ ανάλογα με τον κυβισμό του αρχικού κινητήρα, αλλά και τις επιπλέον παρανομίες που πιθανόν να έχουν δηλωθεί στα χαρτιά…
Παράλληλα τα στελέχη του ΣΔΟΕ έχουν ανακαλύψει και εκατοντάδες «μαϊμού» Πιστοποιητικά Τεχνικών Ελέγχων, τα οποία μετά από διασταύρωση που πραγματοποίησαν στα ΚΤΕΟ που φέρονται ότι τα έχουν εκτυπώσει, διαπιστώθηκε ότι είναι πλαστά.
Αλλωστε με τη χρήση της τεχνολογίας μπορεί οποιοσδήποτε να κατασκευάσει ένα Πιστοποιητικό Τεχνικού Ελέγχου, καθώς τα μόνα που χρειάζεται είναι ένας υπολογιστής, ένα scanner και ένας εκτυπωτής.
Οι επιτήδειοι «σκανάρουν» το γνήσιο έγγραφο και με τη χρήση προγράμματος επεξεργασίας φωτογραφίας αλλάζουν τα στοιχεία του ιδιοκτήτη αλλά και του οχήματος.
Η πλαστογραφία των πιστοποιητικών ΚΤΕΟ θα είχε σταματήσει αν το κράτος αποφάσιζε να συνδέσει τις online βάσεις των ΚΤΕΟ με τα συστήματα των Αρχών, ώστε να διαπιστώνεται αν τα έγγραφα είναι γνήσια ακόμη και στους ελέγχους που πραγματοποιεί η Τροχαία.
ΟΔΔΥ – Αγγελίες
Υπάρχουν βέβαια κάποιες περιπτώσεις κατά τις οποίες δεν υπάρχουν σε συγκεκριμένα μοντέλα εργοστασιακοί κινητήρες χαμηλότερου κυβισμού, με αποτέλεσμα τα κυκλώματα να προβαίνουν σε αντικατάσταση κινητήρα άλλης εταιρείας -κοινώς πατέντα- κάτι που είναι διαδεδομένο κυρίως στα οχήματα που προέρχονται από τον ΟΔΔΥ. Αλλωστε, σε πάρα πολλές αγγελίες οχημάτων τα οποία προέρχονται από τον ΟΔΔΥ υπάρχουν πολύ μεγάλα τζιπ με κινητήρες 1.600 κ.εκ., ενώ από το εργοστάσιο τα συγκεκριμένα ΙΧ έβγαιναν με κινητήρες 2,5 λίτρων!
Μάλιστα στις αγγελίες αναγράφεται με έντονα γράμματα πως για Τέλη Κυκλοφορίας καταβάλλουν μόλις 250 ευρώ, ενώ στην πραγματικότητα θα έπρεπε να καταβάλουν 880 ευρώ…
Επίσης στις online αγγελίες μπορεί να βρει κανείς χιλιάδες αυτοκίνητα που πωλούνται από ιδιώτες, αλλά και εμπορίες αυτοκινήτων, στις οποίες επισημαίνεται πως στην Αδεια Κυκλοφορίας είναι δηλωμένοι κινητήρες χαμηλότερου κυβισμού, με ό,τι συνεπάγεται αυτό για τα Τέλη, τον Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης, τα ασφάλιστρα και τα τεκμήρια…
ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ
Τι γίνεται στην πράξη
Οι Ελληνες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με κινητήρες από δύο λίτρα και άνω χρειάζεται να καταβάλουν περισσότερα από 1.000 ευρώ για Τέλη Κυκλοφορίας, αλλά και τον Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης, ενώ παράλληλα θα πρέπει να καλύψουν και τα τεκμήρια διαβίωσης που δύσκολα καλύπτει πλέον κανείς εξαιτίας της πτώσης των μισθών.
Η αρχή έγινε από κάποιους αυτόνομους ιδιώτες, οι οποίοι ακολουθώντας το γράμμα του νόμου και βέβαια επωφελούμενοι από το γεγονός ότι το μοντέλο τους κυκλοφορούσε και με μικρότερο κινητήρα, προέβησαν στη νόμιμη αντικατάσταση του κινητήρα τους μειώνοντας τα Τέλη Κυκλοφορίας, μηδενίζοντας τον Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης, ενώ παράλληλα μείωσαν τα ασφάλιστρα αλλά και την κατανάλωση καυσίμου.
Τα γνωστά κυκλώματα ενημερώθηκαν άμεσα για την εξέλιξη και από εκείνη τη στιγμή αναζητούσαν πελάτες με δίλιτρα αυτοκίνητα και άνω, ώστε να τους προτείνουν -με το αζημίωτο βέβαια- την αλλαγή του κινητήρα τους. Η πρώτη ενέργεια των ιδιωτών είναι απολύτως νόμιμη και βέβαια κανείς δεν μπορεί να τους αγγίξει, καθώς όλα έγιναν σύμφωνα με όσα προβλέπει η νομοθεσία. Στη δεύτερη περίπτωση, όμως, τόσο οι κάτοχοι των ΙΧ, όσο και οι υπεύθυνοι της αλλαγής ενός κινητήρα η οποία έγινε μόνο στα χαρτιά, θα υποστούν βαριές κυρώσεις.
ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΚΑΙ ΦΥΛΑΚΗ
Οι κυρώσεις
Για την αντικατάσταση του κινητήρα παρέχεται στον ιδιοκτήτη του οχήματος διάστημα 30 ημερών να το δηλώσει στην αρμόδια Διεύθυνση Συγκοινωνιών, ώστε να γίνει ανάλογη τροποποίηση στην άδεια κυκλοφορίας. Διαφορετικά η παράβαση είναι σε βαθμό πταίσματος και προβλέπεται κράτηση έξι μηνών και πρόστιμο μέχρι 3.000 ευρώ, σύμφωνα με το άρθρο 85 παρ. 4 Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, όπως τροποποιήθηκε πρόσφατα. Η δήλωση γίνεται με την προσκόμιση ανάλογων παραστατικών στη Διεύθυνση Συγκοινωνιών της Νομαρχίας που έχει εκδοθεί η άδεια κυκλοφορίας. Όταν δεν υπάρχει αριθμός κινητήρα γίνεται ο κυβισμός και διαπιστώνεται η ισχύς του από υπαλλήλους της Διεύθυνσης Συγκοινωνιών.
Σε περίπτωση που παραποιείται ή αλλοιώνεται ο αριθμός του κινητήρα, ο κάτοχος του οχήματος τιμωρείται με ποινή φυλάκισης τουλάχιστον ενός μηνός και οριστική αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας του οχήματος, που επιβάλλεται υποχρεωτικά από το δικαστήριο, σύμφωνα με το άρθρο 85 παρ. 5 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Η διαπίστωση γίνεται έπειτα από έλεγχο του αριθμού κινητήρα και ταυτοποίησής του από την άδεια κυκλοφορίας, προβλέπεται δε η ακινητοποίηση του οχήματος και η μεταφορά του στην αρμόδια υπηρεσία. Για περαιτέρω κυρώσεις, αυτές επιβάλλονται από τη Διεύθυνση Συγκοινωνιών.

Σάββατο 5 Απριλίου 2014

Αγώνες Ορεινού Τρεξίματος στην Ύδρα - Ο πρώτος αγώνας κατάβασης (Downhill) στην Ελλάδα!

Από σήμερα Σάββατο, 05.04.2014 ξεκίνησε το διήμερο αθλητικό Hydra’s trail event αφού για αφού πρώτη φορά διοργανώθηκαν αγώνες ορεινού τρεξίματος στην Ύδρα αλλά και στον Αργοσαρωνικό.
Στο σημερινό πρόγραμμα – ο αγώνας Downhill - ο πρώτος αγώνας κατάβασης στην Ελλάδα, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το επίσημο σάιτ των αγώνων hydrastrail.gr περιελάμβανε την ομαδική αναχώρηση των αθλητών που συμμετείχαν στον αγώνα για τη κορυφή «Έρως», πεζοπορικά και ευθύς μετά, από την κορυφή του βουνού «Έρως» στις 14.00, έγινε η εκκίνηση του αγώνα όπου και κάθε ένα λεπτό περίπου ξεκινούσε ένας αθλητής με κατεύθυνση δια μέσου μονοπατιών, στο λιμάνι της Ύδρας.
Ο πρώτος αθλητής (ο Υδραίος Στέλιος Μπρακατσάς), έκανε την εμφάνισή λίγα λεπτά αργότερα στην παραλία της Ύδρας, καταχειροκροτούμενος και επευφημούμενος – όπως και οι επόμενοι αθλητές – από το πλήθος του κόσμου που παρακολουθούσε τις προσπάθειες των αθλητών στο λιμάνι του νησιού.
Τον τερματισμό των αθλητών από τον αγώνα Downhill, στην παραλία του νησιού, παρακολούθησε ο Δήμαρχος Ύδρας κ. Άγγελος Κοτρώνης.





VIDEO REPORTAZ Γραμματικόπουλος: Αλλάζουμε την μοίρα του Δήμου Nαυπλιου

                              

Αλλάζουμε την μοίρα του Δήμου μας, επαναφέρουμε έννοιες όπως η αξιοπρέπεια, η υπευθυνότητα και η διαφάνεια.." δήλωσε κατά την επίσκεψη του στην Ασίνη ο Χρήστος Γραμματικόπουλος.