Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

VIDEO Μαραθώνιος στο Ναύπλιο 2014





Σε όλους τους δρομείς που θα τερματίσουν, θα δοθεί αναμνηστικό μετάλλιο. Οι συμμετέχοντες που θα τερματίσουν στον αγώνα δρόμου της επιλογής τους, θα έχουν τη δυνατότητα να τυπώσουν το Δίπλωμα τους, μέσω ειδικής εφαρμογής της διαδικτυακής Πύλης της Διοργάνωσης www.nafpliomarathon.gr.
Ειδικά μετάλλια θα απονεμηθούν στους αγώνες Σχολείων ( Γυμνασίων και Δημοτικών)

Συγκέντρωση "ψηφιακών υπογραφών" για να επαναλειτουργήσει το τρένο προς Ναυπλιο


Με πρωτοβουλία του γνωστού Ναυπλιώτη Δικηγόρου Κώστα Καραπαύλου δημιουργήθηκε ένα Petition που σκοπό έχει την συγκέντρωση "ψηφιακών υπογραφών" για να επαναλειτουργήσει το τρένο στο Νομό μας. Το ηλεκτρονικό αυτό ψήφισμα σας παρουσιάζουμε παρακάτω και σας καλούμε να συμμετάσχετε κι' εσείς, καλώντας και τους φίλους σας στο Facebook να στηρίξουν την προσπάθεια. Γιατί όπου περνά το τρένο είναι πολιτισμός και ανάπτυξη! 

• Εκατομμύρια ευρώ δαπανήθηκαν για την ανακαίνιση της σιδηροδρομικής γραμμής Πελοποννήσου.

• Η οδική σύνδεση της Αργολίδας με τη Αθήνα είναι πανάκριβη με την αύξηση των διοδίων και της τιμής της βενζίνας.

• Η λειτουργία του τρένου για Αργος και Ναύπλιο, μέχρι την κατάργηση της σύνδεσης. έδειχνε ότι η γραμμή αυτή θα μπορούσε να είναι οικονομικά βιώσιμη. Η επαναλειτουργία του τρένου στις σημερινές περιόδους κρίσης θα αποδείκνυε τη δυναμική του δρομολογίου.

• Η παράλληλη λειτουργία τουριστικού τρένου και η χρήση του για μαθητικές εκδρομές θα δώσει μια άλλη τεράστια δυναμική στο οικολογικό αυτό μέσο μεταφοράς.

• Θα αναπτυχθούν με την επαναλειτουργία της γραμμή και άλλοι τομείς της οικονομίας, όπως ο τουριστικός, ο αγροτικός ο εμπορικός, ο βιοτεχνικός και βιομηχανικός.

Κλικ εδώ για να υπογράψετε

Ο Χαράλαμπος Αθανασόπουλος υποψήφιος με τον συνδυασμό "Ναύπλιο. Επόμενη Μέρα"



Είμαι γέννημα θρέμμα Ναυπλιώτης. Είμαι όμως και σε μία ηλικία με έντονες ανησυχίες και προβληματισμούς γύρω από τα τεκταινόμενα όχι μόνο στο ευρύτερο πολιτικό γίγνεσθαι αλλά πολύ περισσότερο για τον τόπο που ζω, αναπνέω και εργάζομαι.
Επειδή σε 2 μήνες θα κληθούμε όλοι μας να εκλέξουμε τους τοπικούς άρχοντές και τα τοπικά συμβούλια αποφάσισα να εκθέσω τον εαυτό μου στην λαϊκή ετυμηγορία θέλοντας με το νεανικό σφρίγος που με διακατέχει μαζί και με την όρεξη να προσφέρω τον τόπο μου, να συνταχθώ με τον υποψήφιο Δήμαρχο Δ.Κωστούρο και τους υποψηφίους του συνδυασμού ‘Ναυπλιο.Επόμενη.Μερα’.

Αθανασόπουλος Χαράλαμπος

Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ: 'Τo ΤίΜΗΜΑ' του Joseph Fadelle


ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ
Τo ΤίΜΗΜΑ
Joseph Fadelle
ISBN 978-618-80923-1-0
www. p o r p h y r a b o o k s . g r
Οι εκδόσεις Πορφύρα παρουσιάζουν
το best seller των 80.000 βιβλίων στη Γαλλία
'Το Τίμημα' του Joseph Fadelle.
"Ο μουσουλμάνος Joseph Fadelle ένιωσε την θεία χάρη και με συγκλονιστικό αυθορμητισμό αποφάσισε να ακολουθήσει τον Χριστό. Όμως, η ίδια η οικογένειά του έγιναν οι διώκτες και οι καταδότες του. Στο πρόσωπό του αποδείχθηκε αληθινός ο λόγος του Χριστού: «Ο αδελφός θα παραδώσει τον αδελφό του στο θάνατο, ο πατέρας το παιδί του. θα σας μισήσουν οι πάντες για το όνομά μου» (Μάρκ. 13, 12-13).
Ο σεβασμός της ελευθερίας του ανθρώπου είναι ακατανόητος για όσους αρνούνται το ανεκτίμητο δώρο του Θεού προς τον άνθρωπο, την ελευθερία.
Όμως η βία και η στέρηση της ελευθερίας είναι ξένα προς το Ευαγγέλιο. Γιατί ο δρόμος που δείχνει ο Χριστός δεν είναι άλλος από το δρόμο του παραδείγματος: «Γίνετε μάρτυρες της διδασκαλίας μου. μέχρι τα πέρατα της γης» (Πράξ. 1, 8).
Αυτόν το δρόμο της ελευθερίας επέλεξε ο Joseph Fadelle. Για την πίστη του στον Χριστό έχασε πατρίδα και αδέλφια. Σήμερα ζει ανάμεσά μας και συνεχίζει να
πληρώνει το βαρύ Τίμημα της."
Από τον πρόλογο του Μητροπολίτου Αργολίδος Νεκτάριου (Αντωνόπουλου)


Φιλικά


Μαρία Σούμπερτ / Cloud 7
210 3638509
6938255522
schubertmaria@outlook.com

Eίχε πάνω του τα κλοπιμαία

















Την 21-3-2013/13.00 στην Κόρινθο, από την έναντι Υπηρεσία, σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος ημεδαπών (ΡΟΜΑ), γιατί όπως προέκυψε από την έρευνα, δράστες την 17/18-3-2014 στην ανωτέρω περιοχή, διέπραξαν κλοπή σε βάρος ημεδαπού. Στην κατοχή τους βρέθηκαν τα κλοπιμαία, τα οποία αποδόθηκαν στον κάτοχό τους.

Σεισμός 3,8 R κοντά στην Ιτέα

Ασθενής σεισμική δόνηση 3,8 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ σημειώθηκε στις 20.35 το βράδυ της Παρασκευής κοντά στην Ιτέα Φωκίδας, σύμφωνα με προκαταρκτική εκτίμηση του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών.

Το επίκεντρο του σεισμού εντοπίζεται 52 χλμ. νότια της Λαμίας και 22 χλμ. ανατολικά της Άμφισσας, ενώ το εστιακό βάθος μετρήθηκε στα 5 χλμ..

Ισόβια στον "πράκτορα της CIA" για την απαγωγή και τη δολοφονία του 26χρονου Μάριου





















Ποια η απόφαση του δικαστηρίου για την πολύκροτη υπόθεση της απαγωγής και δολοφονίας του Μάριου Παπαγεωργίου. Το πτώμα του άτυχου νέου δεν έχει βρεθεί ακόμαΜε την επιβολή ποινής ισόβιας κάθειρξης στον βασικό κατηγορούμενο έπεσε την Παρασκευή (21/03) η αυλαία της δίκης ενώπιον του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου για την υπόθεση της απαγωγής και δολοφονίας του 26χρονου Μάριου-Παρασκευά Παπαγεωργίου τον Αύγουστο του 2012, το πτώμα του οποίου δεν έχει βρεθεί μέχρι σήμερα.











Έπειτα από πολυήμερη διαδικασία, που ξεκίνησε στις 3 Φεβρουαρίου, το δικαστήριο επέβαλε ποινή ισόβιας και επιπλέον 23 ετών κάθειρξη στον 73χρονο Πέτρο Μιχαλεάκο που κρίθηκε ένοχος για την απαγωγή και την ανθρωποκτονία του 26χρονου. Καταδίκασε επίσης τη σύζυγο του 73χρονου, Παρασκευή Σιούταλου σε κάθειρξη 18 ετών, ενώ επέβαλε ποινές από διετή φυλάκιση έως και εξαετή κάθειρξη σε άλλους πέντε κατηγορούμενους.

Επίσης απάλλαξε δύο άτομα από τις κατηγορίες που αντιμετώπιζαν. Με την απόφαση του δικαστηρίου, πλην του 73χρονου, στη φυλακή οδηγείται και η σύζυγός του, ενώ οι υπόλοιποι καταδικασθέντες είναι ελεύθεροι.

Για την υπόθεση οι κατηγορίες που απαγγέλθηκαν, ανάλογα με το βαθμό εμπλοκής κάθε κατηγορούμενου, αφορούσαν τα αδικήματα της ανθρωποκτονίας από πρόθεση, της αρπαγής, της σύστασης εγκληματικής οργάνωσης, της απόπειρας εκβίασης κ.ά.Το χρονικό της υπόθεσης

Τα ίχνη του 26χρονου είχαν χαθεί στις 9 Αυγούστου του 2012. Ο νεαρός είχε φύγει με το αυτοκίνητο του από το σπίτι που έμενε με τη μητέρα του χωρίς τίποτα να προμηνύει την τραγική εξέλιξη της υπόθεσης. Η γυναίκα την επόμενη μέρα είχε δεχθεί τηλεφώνημα από αγνώστους που της είχαν ζητήσει λύτρα 620.000 ευρώ για να απελευθερώσουν το παιδί της πλην όμως έπειτα από συμβουλή του 73χρονου οικογενειακού τους φίλου -που καταδικάστηκε ότι οργάνωσε την απαγωγή και σκότωσε τον Μάριο Παπαγεωργίου- δεν είχε ειδοποιήσει αμέσως τις αρχές.

Η εξαφάνιση δηλώθηκε στις 17 Αυγούστου και όλο αυτό το διάστημα οι απαγωγείς διαβεβαίωναν τη μητέρα πως ο γιος της ζει και πως, εφόσον δώσει τα χρήματα, θα τον απελευθέρωναν.

Σύμφωνα με τη δικογραφία, ο 73χρονος που βάσει της απόφασης του δικαστηρίου είναι ο «εγκέφαλος» της υπόθεσης και παρουσιάζονταν ως πράκτορας της CIA, εξαπατούσε τη γυναίκα λέγοντας ότι ενεργεί για να βρει τον γιο της, ενώ φέρεται να είχε συναντήσει το θύμα στη Νέα Σμύρνη λίγες ώρες αφότου ο 26χρονος έφυγε από το σπίτι της μητέρας του. Η υπόθεση, που είχε απασχολήσει την κοινή γνώμη, εξιχνιάστηκε από την αστυνομία τον Οκτώβριο του 2012.

Μεγάλες αλλαγές στη φορολογία των ΙΧ. Μείωση 30% στα τεκμήρια


Τι θα περιλαμβάνει το νομοσχέδιο για τη φορολόγηση των ΙΧ. Ρυθμίσεις ανάσα για την αγορά. Αλλαγές στο καθεστώς των εισαγόμενων και κίνητρα για την εξόφληση των τελών κυκλοφορίαςΑνατροπές ως προς τη φορολογία των ΙΧ αυτοκινήτων, περιλαμβάνει το φορολογικό νομοσχέδιο, που θα κατατεθεί σε λίγες μέρες στη Βουλή.


Σύμφωνα με την εφημερίδα "Ημερησία", αναμένεται μείωση των τεκμηρίων διαβίωσης κατά 30%, μείωση 30% του φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης που πληρώνουν οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με κινητήρες από 1.929 κ.εκ. και άνω και κατάργηση του Φόρου Πολυτελείας,

Επίσης, θα αλλάξει το καθεστώς ασφάλισης στα οχήματα, που έχουν οι εταιρείες χρονομίσθωσης αλλά και οι εμπορίες, αλλά και το φορολογικό καθεστώς των εισαγόμενων μεταχειρισμένων ΙΧ κατά την χρήση.

Όσον αφορά τα τεκμήρια, όπως αναφέρει η Ημερησία, το οικονομικό επιτελείο φαίνεται να έχει αποφασίσει τη μείωση των τεκμηρίων κατά 30% με αποτέλεσμα το ύψος τους να είναι πιο κοντά στο πραγματικό κόστος χρήσης.

Ωστόσο με την μείωση των τεκμηρίων κατά 30% μειώνεται αυτομάτως και ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης στα ΙΧ με κινητήρες από 1.929 κ.εκ. και άνω.

Αυτό σημαίνει ότι ένας ιδιοκτήτης ενός δίλιτρου αυτοκινήτου 4ετίας εκτός των 660 ευρώ για τα Τέλη Κυκλοφορίας φέτος θα καταβάλει και 440 ευρώ για Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης ενώ το τεκμήριο ανέρχεται σε 8.800 ευρώ.

Σύμφωνα με τις αλλαγές που εξετάζει το υπουργείο Οικονομικών το τεκμήριο μειώνεται στα 6.160 ευρώ από 8.800 ευρώ με αποτέλεσμα ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης να μειώνεται στα 308 ευρώ.

Αντίστοιχα κάτοχος ΙΧ με κινητήρα 2.501 κ.εκ. 4ετίας καταβάλει 880 ευρώ για Τέλη και 1.330 ευρώ για Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης. Με τη μείωση των τεκμηρίων ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης μειώνεται στα 931 ευρώ και το τεκμήριο θα ανέρχεται σε 9.310 ευρώ από 13.300 ευρώ.

Μεγαλύτερο θα είναι το όφελος για τους ιδιοκτήτες οχημάτων με κινητήρες από 3 λίτρα και άνω καθώς σε αυτή την κατηγορία οχημάτων το τεκμήριο κυμαίνεται σε πραγματικά πολύ υψηλά επίπεδα.

Ειδικότερα κάτοχος ενός τετρακίνητου οχήματος με κινητήρα 3,7 λίτρων 4ετίας θα καταβάλει για Τέλη Κυκλοφορίας 1.100 ευρώ για Τέλη Κυκλοφορίας και 2.740 ευρώ για Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης. Με τη μείωση των τεκμηρίων ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης μειώνεται στα 1.918 ευρώ ενώ αν πρόκειται για αυτοκίνητα με ηλικία μεταξύ 5-10 ετών τότε ο συγκεκριμένος φόρος περιορίζεται στα 1.342 ευρώ.

Ανάσα στην αγορά με κατάργηση του φόρου πολυτελείας

Ο Φόρος Πολυτελείας επιβάλλεται σε καινούρια και εισαγόμενα αυτοκίνητα με εργοστασιακή αξία από 20.000 ευρώ και άνω. Το ισχύον μέτρο δεν απέφερε τα αναμενόμενα έσοδα στο Δημόσιο ενώ παράλληλα στρέβλωσε και τις πραγματικές εργοστασιακές αξίες που δήλωναν κάποιες εισαγωγικές εταιρείες στην Υπηρεσία Αξιών με αποτέλεσμα το κράτος να χάνει εκατομμύρια ευρώ από έσοδα.

Με την κατάργηση του Φόρου Πολυτελείας και την αλλαγή του τρόπου υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης η αγορά θα λειτουργήσει με πιο σωστό ανταγωνιστικό πλαίσιο και θα φθηνήνουν τα ακριβά μοντέλα.

Άρση ακινησίας, σε τιμή ευκαιρίας

Τα κρατικά έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας ξεπερνούν το 1 δισ. ευρώ τα οποία το υπουργείο Οικονομικών δεν θέλει να μειωθούν περαιτέρω.

Ωστόσο οι μαζικές καταθέσεις πινακίδων κυκλοφορίας συνεχώς μειώνουν τα έσοδα με αποτέλεσμα το οικονομικό επιτελείο να εξετάζει πως σε όσα ΙΧ γίνει άρση ακινησίας οι κάτοχοί του να μην καταβάλουν ολόκληρο το τίμημα των τελών του έτους αλλά μόνο των υπολειπόμενων μηνών.

Δηλαδή αν κάποιος προβεί σε άρση ακινησίας του οχήματός του τον Ιούνιο θα καταβάλει μόνο το 50% του τιμήματος των ετήσιων Τελών του οχήματός του.

Παράλληλα το ίδιο ακριβώς σχέδιο εξετάζεται και για τα καινούρια αυτοκίνητα ώστε να μην υπάρχουν διακυμάνσεις στα τέλη κάθε έτους εξαιτίας της διπλής καταβολής των Τελών από τους νέους ιδιοκτήτες.

Τι θα ισχύει με τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα

Οι έμποροι εισαγόμενων μεταχειρισμένων ΙΧ «μάχονται» για να διορθωθεί ένα τεράστιο λάθος που αφορά στον άδικο τρόπο υπολογισμού φορολόγησης των εισαγόμενων μεταχειρισμένων ΙΧ κατά την χρήση αλλά και την κτήση.

Όταν εισάγεται στην Ελλάδα ένα μεταχειρισμένο ΙΧ από άλλο κράτος-μέλος εκτελωνίζεται με βάση την 1η άδεια κυκλοφορίας του στο εξωτερικό. Ωστόσο με το που θα τοποθετηθούν ελληνικές πινακίδες στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο τότε η εφορία το φορολογεί ως καινούριο ασχέτως αν κυκλοφορεί σε κάποιο άλλο κράτος μέλος εδώ και πολλά χρόνια.

Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι οι ιδιοκτήτες εισαγόμενων μεταχειρισμένων ΙΧ να καταβάλουν άδικα Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης αλλά και να εμπίπτουν σε υψηλά τεκμήρια εξαιτίας της άδικης φορολόγησής τους από την εφορία.

Παράλληλα όποια από τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ έχουν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά σε κάποιο άλλο κράτος-μέλος πριν το 2003 ασχέτως πότε κυκλοφορήσαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα θα απαλλάσσονται από το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης εξαιτίας της παρέλευσης της 10ετίας.

Με αυτή τη ρύθμιση αναμένεται να περιοριστεί το φαινόμενο της κατάθεσης πινακίδων κυκλοφορίας καθώς πολλά εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ θα επανέλθουν στην κυκλοφορία καθώς οι ιδιοκτήτες τους δεν θα καταβάλουν Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης εξαιτίας της παλαιότητας των οχημάτων τους.

Τι θα ισχύει με την εξαγωγή μεταχειρισμένων ΙΧ

Η εξαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων από την Ελλάδα, έχει παγώσει καθώς οι έμποροι ή οι ιδιοκτήτες τους θα πρέπει να καταβάλλουν το κόστος των Τελών Κυκλοφορίας για να προχωρήσει η εξαγωγή τους.

Ο λόγος είναι ότι όλα τα συγκεκριμένα ΙΧ βρίσκονται σε καθεστώς φορολογικής ακινησίας (κατατεθειμένες πινακίδες) και σύμφωνα με το ισχύον νομικό καθεστώς πρέπει να γίνει πρώτα άρση ακινησίας, καταβάλλοντας τα Τέλη Κυκλοφορίας, και κατόπιν να προχωρήσει η εξαγωγή των αυτοκινήτων.

Το κόστος όμως καταβολής των Τελών Κυκλοφορίας είναι υπέρογκο καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των οχημάτων είναι μεγάλου κυβισμού και με δεδομένο ότι έχουν πουληθεί στο εξωτερικό έναντι 3.000 έως 5.000 ευρώ η καταβολή των Τελών καθιστά ασύμφορη την εξαγωγή τους.

Με το νέο φορολογικό δεν θα χρειάζεται η καταβολή των Τελών Κυκλοφορίας στα οχήματα που βρίσκονται σε φορολογική ακινησία και θα ξεπαγώσουν οι εξαγωγές των αυτοκινήτων.

Τέλος στις πινακίδες "Μ" από τις εφορίες

Τις πινακίδες "Μ" από τις εφορίες φαίνεται πως χρησιμοποιούν πάρα πολλοί ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με κατατεθειμένες πινακίδες κυκλοφορίας ώστε να κυκλοφορούν νόμιμα τα οχήματά τους δύο ημέρες κάθε μήνα.

Το υπουργείο Οικονομικών θέλοντας να περιορίσει τη χρήση των πινακίδων «Μ» καθώς έχει γίνει κατάχρηση από κάποιους θέτει πολύ αυστηρούς περιορισμούς καθώς η χρήση των συγκεκριμένων πινακίδων κυκλοφορίας θα μπορεί να γίνεται μόνο δύο φορές το χρόνο!

Ουσιαστικά με αυτό τον τρόπο οι πινακίδες «Μ» θα χρησιμοποιούνται από εκείνους που πραγματικά τις έχουν ανάγκη και όχι για να πηγαίνουν διήμερες βόλτες στα χιονοδρομικά μία φορά το μήνα οι ιδιοκτήτες τους γλιτώνοντας την καταβολή των Τελών Κυκλοφορίας αλλά και του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης.

(Πηγή: Ημερησία)

Οι υποψήφιοι του Βαγγέλη Ανδριανάκου στη Νεμέα



Τα πρώτα ονόματα υποψηφίων του έδωσε στην δημοσιότητα ο δήμαρχος της Νεμέας.

Οι παρακάτω πολίτες του Δήμου Νεμέας, με κοινή δήλωσή τους,τάσσονται στο πλευρό του ΔημάρχουΝεμέας Βαγγέλη Ανδριανάκου.

«Στηρίζουμε με την υποψηφιότητά μας την Ανεξάρτητη Δημοτική Κίνηση ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΜΕΑ, γιατί πιστεύουμε πως είναι η καταλληλότερη πρόταση για το Δήμο Νεμέας.

Συμπορευόμαστε με πίστη στις αξίες και τα οράματα του Βαγγέλη Ανδριανάκου, ενώνοντας την εμπειρία, τις ικανότητες, τη δύναμη και την ποιότητα που ο καθένας από εμάς διαθέτει.

Κοινός μας σκοπός είναι η συνέχιση της προσπάθειας που έχει ξεκινήσει τα τελευταία τρία χρόνια, αλλά και η δημιουργία μελλοντικών προοπτικών ανάπτυξης για τον τόπο που ζούμε και αγαπάμε.

Όλα αυτά με σεβασμό στους πολίτες, αίσθημα ευθύνης, αποφασιστικότητα και δημοκρατική σκέψη.

Αγαπητοί δημότες χρειαζόμαστε την ενεργή στήριξή σας.

Ζητάμε να γίνετε εσείς αυτοί που θα πρωταγωνιστήσουν στην πρόοδο και την ευημερία του Δήμου μας.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΜΕΑ».

1. ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του Γεωργίου

2. ΓΕΩΡΓΙΤΣΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ του Κωνσταντίνου

3. ΚΑΣΚΑΝΤΑΜΗΣ ΝΙΚΟΣ του Σωτηρίου

4. ΚΑΤΡΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ του Δημητρίου

5. ΚΑΤΣΑΜΠΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του Κρέοντα

6. ΚΑΤΣΑΝΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ του Ευθυμίου

7. ΚΟΥΤΣΟΔΗΜΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ του Ανδρέα

8. ΛΙΜΝΙΑΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ του Κωνσταντίνου

9. ΜΑΖΟΣ ΗΛΙΑΣ του Αναστασίου

10. ΜΑΝΩΛΑΚΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ του Αλέξανδρου

11. ΜΠΑΚΑΣΕΤΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του Κωνσταντίνου

12. ΜΠΕΝΕΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του Γεωργίου

13. ΜΠΟΥΦΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του Ιωάννη

14. ΝΙΚΟΛΑΟΥ – ΣΑΜΠΑΤΙΕΡ ΖΑΝΙΝ του Ζόρζ – Πώλ

15. ΝΙΚΟΛΟΥΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του Θεοφάνη

16. ΠΑΛΥΒΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του Ιωάννη

17. ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ του Δημητρίου

18. ΠΑΠΑΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ – ΜΠΑΣΑΝΙΩΤΗ ΕΛΕΝΗ του Φωτίου

19. ΠΑΥΛΑΚΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του Χρήστου

20. ΡΑΦΑΗΛΙΔΗ – ΚΟΡΑΚΑ ΔΗΜΗΤΡΑ του Αλέξανδρου

21. ΡΟΥΜΠΕΚΑ – ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ του Κωνσταντίνου

22. ΣΕΛΛΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του Βασιλείου

23. ΣΚΟΥΡΤΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ του Δημητρίου

24. ΦΙΛΝΤΙΣΗ – ΣΙΑΜΠΛΗ ΙΩΑΝΝΑ του Ιωάννη

25. ΧΑΝΙΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ του Αθανασίου

''Μέτρα Τροχαίας κατά τον εορτασμό της αναπαράστασης της απελευθερώσεως της πόλεως της Καλαμάτας''

Από της Αστυνομική Διεύθυνση Μεσσηνίας ανακοινώνεται ότι, προς διευκόλυνση των μέτρων τροχαίας, κατά τον εορτασμό της αναπαράστασης της απελευθέρωσης της πόλεως της Καλαμάτας, οι κάτοχοι των οχημάτων παρακαλούνται να μη σταθμέυουν αυτά, την Κυριακή 23-3-2014 κατά τις ώρες 09:00΄ έως πέρατος των εκδηλώσεων, στις οδούς Υπαπαντής και 23ης Μαρτίου.