«Η Περιφέρεια Πελοποννήσου μαζί με τον ΟΣΕ, την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τη ΓΑΙΟΣΕ θα επιχειρήσουν την επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο» δήλωσε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Πέτρος Τατούλης κατά την ενημέρωση στο Περιφερειακό Συμβούλιο για τη συνεργασία της Περιφέρειας Πελοποννήσου και του ΟΣΕ για το σκοπό αυτό και σημείωσε ότι «η επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου της Πελοποννήσου δεν ήταν μια εύκολη υπόθεση γιατί το δίκτυο δεν ήταν σε κίνηση. Χρειάστηκε μεγάλη προσπάθεια για να πείσουμε για την εκ νέου κινητοποίησή του».
Αναφερόμενος στο μοντέλο ΣΔΙΤ, που υιοθετήθηκε για το έργο αυτό, ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου ανέφερε ότι είναι το μόνο μοντέλο που μπορεί να επιμερίσει ευθύνη στην Περιφέρεια και συμπλήρωσε ότι η επανεκκίνηση θα γίνει με βάση ένα μοντέλο βιωσιμότητας και αυτοχρηματοδότησης ώστε να μην είναι αναγκασμένη να καταβάλλει το κόστος η Περιφέρεια.
«Στόχος μας είναι να επανκεκκινήσουμε το σύνολο του σιδηροδρόμου και στην προσπάθειά μας αυτή προσπαθούμε να εμπλέξουμε και την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, για να λειτουργήσει το τρένο και στην Ηλεία και την Αχαΐα, σύμφωνα με το σχεδιασμό μας» δήλωσε επίσης ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου.
Ειδική αναφορά έκανε ο κ. Τατούλης στην επέκταση του προαστιακού σιδηροδρόμου από τον Ισθμό στο Λουτράκι τονίζοντας ότι «ολοκληρώθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων και έχει ήδη αδειοδοτηθεί σε 1,5 μήνα μόλις, που αποτελεί και χρόνο ρεκόρ».
«Το 2011 όταν αναλάβαμε το σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου δεν ήταν σε κίνηση. Εξαρχής επιδιώξαμε την επανενεργοποίησή του και αναλάβαμε την ευθύνη διαμόρφωσης του οικονομοτεχνικού μοντέλου» δήλωσε τέλος ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου και τόνισε ότι «με τη συμμετοχή της Περιφέρειας Πελοποννήσου σε αυτή τη διαδικασία ξεπερνάμε και το εμπόδιο των μνημονιακών υποχρεώσεων της χώρας».
Αναφερόμενος στο μοντέλο ΣΔΙΤ, που υιοθετήθηκε για το έργο αυτό, ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου ανέφερε ότι είναι το μόνο μοντέλο που μπορεί να επιμερίσει ευθύνη στην Περιφέρεια και συμπλήρωσε ότι η επανεκκίνηση θα γίνει με βάση ένα μοντέλο βιωσιμότητας και αυτοχρηματοδότησης ώστε να μην είναι αναγκασμένη να καταβάλλει το κόστος η Περιφέρεια.
«Στόχος μας είναι να επανκεκκινήσουμε το σύνολο του σιδηροδρόμου και στην προσπάθειά μας αυτή προσπαθούμε να εμπλέξουμε και την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, για να λειτουργήσει το τρένο και στην Ηλεία και την Αχαΐα, σύμφωνα με το σχεδιασμό μας» δήλωσε επίσης ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου.
Ειδική αναφορά έκανε ο κ. Τατούλης στην επέκταση του προαστιακού σιδηροδρόμου από τον Ισθμό στο Λουτράκι τονίζοντας ότι «ολοκληρώθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων και έχει ήδη αδειοδοτηθεί σε 1,5 μήνα μόλις, που αποτελεί και χρόνο ρεκόρ».
«Το 2011 όταν αναλάβαμε το σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου δεν ήταν σε κίνηση. Εξαρχής επιδιώξαμε την επανενεργοποίησή του και αναλάβαμε την ευθύνη διαμόρφωσης του οικονομοτεχνικού μοντέλου» δήλωσε τέλος ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου και τόνισε ότι «με τη συμμετοχή της Περιφέρειας Πελοποννήσου σε αυτή τη διαδικασία ξεπερνάμε και το εμπόδιο των μνημονιακών υποχρεώσεων της χώρας».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου