Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Λύγισε ο Στάθης Μπούκουρας: «Πείτε μου τι να πω στα παιδιά μου!»


Σε λυγμούς ξέσπασε ο πρώην βουλευτής της Χρυσής Αυγής, Στάθης Μπούκουρας, κατά τη διάρκεια της τοποθέτησής του στην Ολομέλεια, για την άρση ή μη της ασυλίας του.
Έχοντας αρχικά περιγράψει τα γεγονότα για τη δίωξή του και λέγοντας ότι διώκεται για κακούργημα «διότι στο σπίτι μου βρέθηκε μία καραμπίνα χωρητικότητας πέντε φυσιγγίων αντί για τριών όπως ορίζει ο νόμος», ο Στάθης Μπούκουρας πρόσθεσε ότι «είναι υπερήφανος που βρίσκεται εδώ μέσα και που είναι βουλευτής».

Τότε ήταν που ο κ. Μπούκουρας φορτίστηκε συναισθηματικά, ειδικότερα όταν αναφέρθηκε στην οικογένειά του και ξέσπασε σε λυγμούς.

«Μια ώρα την εβδομάδα βλέπω τα παιδιά μου, τα κοιτάω στα μάτια και με ρωτούν γιατί είσαι στη φυλακή και δεν ξέρω τι να τους απαντήσω. Γιατί μου στερείτε την οικογένεια, ποιο είναι το κακούργημα που έχω κάνει; Δεν είμαι φασίστας ,δεν είμαι ναζιστής, παλεύω, αγωνίζομαι για αυτό τον τόπο, θέλω το καλό για τα Ελληνόπουλα», είπε, κλαίγοντας.

Συνεχίζοντας ανέφερε: «Δεν ντρέπομαι να το πω και να το μάθετε όλοι. Στέκομαι όρθιος με ψυχοφάρμακα».

Καταλήγοντας, κάλεσε την Ολομέλεια να ψηφίσει κατά συνείδηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου