Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

ΝΑΥΠΛΙΟ: 36.000,00€ πλέον Φ.Π.Α.>> για κάδους ανακύκλωσης 100 λίτρων»

 Kατεπείγουσας συνεδρίασης της Οικονομικής   Πρακτικό της 23ης /22.10.2013


Α Π Ο Σ Π Α Σ Μ Α
Επιτροπής του Δήμου Ναυπλιέων.

θέμα ημερήσιας διάταξης : Επί ενστάσεως της εταιρείας Δ.Φ. Σαραντόπουλος Α.Ε.Β.Τ.Ε. 

κατά της διακήρυξης του Δήμου Ναυπλιέων για την προμήθεια 
πλαστικών κάδων ανακύκλωσης 100 λίτρων . 

Στο Ναύπλιο, σήμερα, 22.10.2013, ημέρα Τρίτη και ώρα 11:00 π.μ στο Δημοτικό Κατάστημα 

του Δήμου Ναυπλιέων συνήλθε σε κατεπείγουσα συνεδρίαση η Οικονομική Επιτροπή του 

Δήμου Ναυπλιέων ύστερα από την 34550/21.10.2013 πρόσκληση του Προέδρου, που 

επιδόθηκε νόμιμα με αποδεικτικό στα μέλη, σύμφωνα με το άρθρο 75 του Ν.3852/10. 

Αφού διαπιστώθηκε νόμιμη απαρτία, δηλαδή σε σύνολο εννέα (9) μελών βρέθηκαν παρόντα 

τα παρακάτω επτά (7) μέλη 

ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΑΠΟΝΤΕΣ

1.Κωστούρος Δημήτριος, Δήμαρχος και 

Πρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής

1. Γραμματικόπουλος Χρήστος

2. Αρματάς Νικόλαος 2 . Σαλεσιώτης Αναστάσιος

3. Βλαχόπουλος Παναγιώτης

4. Τζαρίμας Ιωάννης 

5. Γκιόλας Ιωάννης

6. Λυκομήτρος Αλέξανδρος

7. Μπακέας Δημήτριος

Στη συνεδρίαση παραβρέθηκε η δημοτική υπάλληλος Μαρία Μουτζούρη 
για την τήρηση των 
πρακτικών 
Ο Πρόεδρος εισηγούμενος το 1Ο

θέμα ημερησίας διάταξης με τίτλο : Επί ενστάσεως της 

εταιρείας Δ.Φ. Σαραντόπουλος Α.Ε.Β.Τ.Ε. κατά της διακήρυξης του Δήμου Ναυπλιέων για την 

προμήθεια πλαστικών κάδων ανακύκλωσης 100 λίτρων» είπε: To κατεπείγον της συνεδρίασης 

συνίσταται για μεν το πρώτο θέμα στο γεγονός ότι ο διαγωνισμός για την προμήθεια των κάδων 

ανακύκλωσης 100 λίτρων θα γίνει την 23η

. 10.2013, ημέρα Τετάρτη και ως εκ τούτου θα πρέπει να 

αποφανθούμε επί της ένστασης το αργότερο σε (5) πέντε ημέρες πριν τον διαγωνισμός σύμφωνα με τις 

ΑΔΑ: ΒΛΛΘΩΚΦ-179διατάξεις του ΕΚΠΟΤΑ, για δε το δεύτερο θέμα στο γεγονός ότι δημοσιεύθηκε το υπ’ αριθμ. 

2619/16.10.2013 Φ.Ε.Κ. , σύμφωνα με το οποίο απαλλάσσεται η ένταξη της προμήθειας από το Ε.Π.Π. 

και ως εκ τούτου θα προβούμε σε ορισμό νέας ημερομηνίας διαγωνισμού. 

Με την 257/2013 απόφασή της η Οικονομική Επιτροπή ενέκρινε τις τεχνικές προδιαγραφές και τους 

όρους διακήρυξης πρόχειρου διαγωνισμού, την 23.10.2013 , για την προμήθεια «πλαστικών κάδων 

ανακύκλωσης 100 λίτρων» , σύμφωνα με 10/2013 μελέτη της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών 

προϋπολογισμού 36.000,00€ πλέον Φ.Π.Α. 23% η δαπάνη της οποίας θα καλυφθεί από το 

χρηματοδοτικό πρόγραμμα «ΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗ 2012-2015 – έτος 2013 άξονας 

προτεραιότητας 3 – μέτρο 3.3. Διαχείριση αστικών απορριμμάτων και ανακύκλωση, στο 

οποίο ο Δήμος Ναυπλιέων έχει υποβάλλει πρόταση κατόπιν της με αριθμό 109/2013 

απόφασης Δημοτικού Συμβουλίου .

Η εταιρεία Δ.Φ. Σαραντόπουλος Α.Ε.Β.Τ.Ε. κατέθεσε την με αριθμ. πρωτ. 34167/18.10.2013 

ένσταση κατά της από 15.10.2013 αναρτηθείσας στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ διακήρυξης του Δήμου 

Ναυπλιέων για την προμήθεια πλαστικών κάδων ανακύκλωσης 1100 λίτρων και 

συγκεκριμένα αναφέρει τα εξής: 

«Α. 1. Το άρθρο 6 της Διακήρυξης αναφέρει:

ΆρθΡΟ 6ο

Δικαιολογητικά συμμετοχής

Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να υποβάλλουν την προσφορά τους που θα περιλαμβάνει με

ττοινή αποκλεισμού, τα εξής δικαιολογητικά:

α. Οι Έλληνες πολίτες.

2. Απόσττασμα ποινικού μητρώου, έκδοσης τουλάχιστον του τελευταίου τριμήνου, από το 

οποίο προκύπτει ότι δεν έχουν καταδικασθεί για αδίκημα σχετικό με την άσκηση της 

επαγγελματικής τους δραστηριότητας.

3. Πιστοποιητικό αρμόδιας δικαστικής ή διοικητικής αρχής από το οποίο να προκύπτει ότι δεν 

τελούν υπό πτώχευση, εκκαθάριση, αναγκαστική διαχείριση, πτωχευτικό συμβιβασμό, ή 

άλλη ανάλογη κατάσταση και επίσης ότι δεν τελούν υπό διαδικασία κήρυξης σε πτώχευση ή 

έκδοσης απόφασης αναγκαστικής εκκαθάρισης ή αναγκαστικής διαχείρισης ή πτωχευτικού 

συμβιβασμού ή υπό άλλη ανάλογη διαδικασία.

4. Πιστοποιητικό που εκδίδεται από αρμόδια κατά περίπτωση αρχή, από το οποίο να 

προκύπτει ότι είναι ενήμεροι ω ς προς τις υποχρεώσεις τους που αφορούν τις εισφορές 

κοινωνικής ασφάλισης και ω ς προς τις φορολογικές υποχρεώσεις τους κατά την ημερομηνία 

διενέργειας του διαγωνισμού. Σε περίπτωση εγκατάστασης τους στην αλλοδαπή, τα 

δικαιολογητικά των παραπάνω εδαφίων 3 και 4 εκδίδονται με βάση την ισχύουσα νομοθεσία 

της χώρας που είναι εγκατεστημένοι από την οποία και εκδίδεται το σχετικό πιστοποιητικό.

5. Πιστοποιητικό του οικείου Επιμελητηρίου με το οποίο θα πιστοποιείται η εγγραφή τους σ' 

αυτό και το ειδικό επάγγελμα τους ή βεβαίωση άσκησης επαγγέλματος από αρμόδια δημόσια 

αρχή ή αρχή τοπικής αυτοδιοίκησης για όσους ασκούν γεωργικό ή κτηνοτροφικά επάγγελμα, 

που θα έχουν εκδοθεί το πολύ έξι (6) μήνες πριν από την διενέργεια του διαγωνισμού.

8. Εφόσον οι προσφέροντες δεν θα κατασκευάσουν τα προσφερόμενα υλικά μερικά ή ολικά 

σε δικό τους εργοστάσιο υποχρεούνται να προσκομίσουν όλα τα ζητούμενα δικαιολογητικά 

των παραγράφων α 2-3-4-5 του παρόντος άρθρου και από το εργοστάσιο κατασκευής.

Κατ’σρχήν το άρθρο 23 & 5 τou ΕΚΠΟΤΑ αναφέρει:

ΑΔΑ: ΒΛΛΘΩΚΦ-1795.Κατά τον πρόχειρο Διαγωνισμό δεν ισχύουν οι όροι του ανοικτού ή κλειστού 

Διαγωνισμού. Ο Διαγωνισμός διενεργείται με συνοπτική διαδικασία φανερός η με 

σφραγισμένες προσφορές, ενώπιον με επιτροπής της παραγράφου 3 του άρθρου 

48 του παοόντος κανονισμού, αφού ποοηγηθεί δημοσίευση της περίληψης της 

Διακηρύξεως σε μια ηρερήσια ή εβδουαδιαία εφημερίδα , τοπική ή της έδρας του 

νομού, πέντε τουλάχιστον ημέρες πριν από την διενέργειά του.

Επομένως πρόχειρος Διαγωνισμός που διενεργείται με τα ζητούμενα του άρθοου 7 του 

ΕΚΠΟΤΑ, περιορίζει την ελεύθερη συμμετοχή, αφού δεν μπορούν να υποβάλλουν τα 

απαιτούμενα δικαιολογητικά λόγω των γρήγορων προθεσμιών.

Κατά συνέπεια επιβάλλει δυσμενή διάκριση, παραβιάζοντας επίσης την ίση μεταχείριση των 

οικονομικών φορέων.

Πέραν τούτου όμως, από το άρθρο 6 § 8 της Διακήρυξης του πρόχειρου Διαγωνισμού, 

προκύπτει ότι τα δικαιολογητικά συμμετοχής του άρθρου 6(α) σημεία 2,3,4 και 5 πρέ~ε σε 

περίπτωση που ο ενδιαφερόμενος προμηθευτής, δεν είναι ο ίδιος και κατασκευαστές, να 

προσκομιστούν τα παραπάνω αναφερόμενα και για τον κατασκευαστή των κάδων.

Η παραπάνω απαίτηση του Δήμου δεν είναι νόμιμη διότι:

Το άρθρο 18§2 και 3 του ΕΚΠΟΤΑ καθορίζει ότι σε περίπτωση που ο συμ^ε*έχων 

προμηθευτής δεν είναι ο ίδιος κατασκευαστής πρέπει να υποβάλλονται τα εξής:

α) Υπεύθυνη Δήλωση του Νομίμου Εκπροσώπου του εργοστασίου στο οποίο θα

κατασκευαστούν τα υλικά με τα οποία θα δηλώνεται ότι αποδέχεται την προμήθεια σε 

περίπτωση κατακύρωσης στον προμηθευτή, υπέρ του οποίου εκδίδει την Υπεύθυνη Δήλωση.

β) Δήλωση του προμηθευτή ότι δεν έχει αποκλειστεί το εργοστάσιο από Διαγωνισμούς 

Δημοσίου και ΟΤΑ, που ισχύει κατά την ημερομηνία διενεργείας του Διαγωνισμού.

Κατά συνέπεια των ανωτέρω, δεν απαιτείται από την νομοθεσία να προσκομιστούν και τα 

δικαιολογητικά του κατασκευαστή του άρθρου 6(α) σημεία 2,3,4,5 της Διακήρυξης.

Αυτά μόνο ο συμμετέχων προμηθευτής οφείλει κατά την νομοθεσία να υποβάλλει και όχι 

κατασκευαστής.

Εκ των ανωτέρω προκύπτει ότι χωρίς νόμιμη και ειδική αιτιολόγηση τέθηκαν στην Διακήρυξη 

καταχρηστικά με σκοπό την παρεμπόδιση της ελεύθερης παροχής υπηρεσιών, αφού σε 

διαδικασία πρόχειρου Διαγωνισμού δεν προλαβαίνει ο προμηθευτής να ζητήσε και να λάβει 

τα παραπάνω ζητούμενα δικαιολογητικά από κατασκευαστή εκτός Ελλάδος.

Ως εκ τούτου, πέραν της μη νόμιμης απαίτησης, επιβάλλεται και συγκαλυμμένη άνιση 

μεταχείριση κατά κατασκευαστών ττου βρίσκονται σε άλλο κράτος μέλος, ενώ ωφελούνται ο 

Έλληνες κατασκευαστές που συμμετέχουν οι ίδιοι ή με εκπροσώπους τους στους πρόχειρους 

Διαγωνισμούς. 

Β. Οι τεχνικές προδιαγραφές της Διακήρυξης απαιτούν οι κάδοι να ακολουθούν τα Ευρωπαϊκά 

STANDARDS ΕΝ840-2, 5, 6.

Ως εκ τούτου, πλαστικοί κάδοι που ακολουθούν τα Ευρωπαϊκά STANDARDS, δηλαδή την 

Ευρωπαϊκή Νόρμα, δεν μπορούν να αποκλειστούν από τον Διαγωνισμό.

Έτσι προδιαγραφές που ζητούν:

α. Μονομπλόκ χειρολαβές και όχι αποσπώμενες 

β, Βάρος από 50 έως 55 και όχι π.χ. 65 κιλά

γ. Το καπάκι να μην φέρει μεντεσέδες ενώ αποκλείεται π.χ. καπάκι με κυλινδρικούς 

σωληνίσκους 

δ. Προσκόμιση εντελώς όμοιου δείγματος,

ΑΔΑ: ΒΛΛΘΩΚΦ-179είναι προδιαγραφές συγκεκριμένου κατασκευαστή και ως εκ τούτου παρεμποδίζουν την 

ελεύθερη παροχή υπηρεσιών (άρθρο 56 ΣΛΕΕ) και παραβιάζουν την αρχή της ίσης 

μεταχείρισης (βλέπε 0-513/99ΔΕΚ σκέψεις 85 και 86) και C-315/Q1 ΔΕΚ.

Περαιτέρω παραβιάζουν την αρχή της ισοδύναμης λύσης , βλέπε π.χ. Τεχνικές 

Προδιαγραφές άρθρο 53 ΠΔ60/07 και άρθρο 4 παρ 7 ΕΚΠΟΤΑ, δηλαδή 0! εν λόγω 

αναφερόμενες προδιαγραφές απαγορεύουν να μπορούν με διαφορετικό τρόπο να 

επιτυγχάνουν το ίδιο αποτέλεσμα (αρχή της ισοδυναμίας).

Εκ των ανωτέρω προκύπτει ότι οι τεχνικές προδιαγραφές πρέπει να ακυρωθούν ή να μην 

ληφθούν υπόψη, αφού δεν θεωρούνται νόμιμες κατά την αναφερόμενη παραπάνω 

νομοθεσία και νομολογία.

Επειδή η δημοσίευση της προκήρυξης έγινε στις 16/10/2013 ενώ ο Διαγωνισμός είναι την 

23/10/2013, μεσολαβούν οκτώ (8) ημέρες, εμπρόθεσμα υποβάλλεται η παρούσα μέχρ 

19/10/2013.

Μετά τα παραπάνω ζητείται: 

Η ακύρωση της Διακήρυξης και η επανάληψη του Διαγωνισμού με διαγραφή των επίμαχων 

όρων.» 

Η Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών με το υπ’ αριθμ. 34167/22.10.2013 εισήγησή της επί της 

ανωτέρω ένστασης αναφέρει τα εξής: 

«ΘΕΜΑ: Εισήγηση επί ένστασης εταιρίας «Δ. Φ. ΣΑΡΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.Β.Τ.Ε.». τροποποίηση όρων της 

διακήρυξης και των τεχνικών προδιαγραφών της προμήθειας «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΔΩΝ 

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΕΙΣ 1100 ΛΙΤΡΩΝ» Δήμου Ναυπλιέων.

Σχετ: α) Η με αρ. πρωτ. 33784/15-10-2013 διακήρυξη Πρόχειρου Διαγωνισμού,

β) Η με αρ. πρωτ. 34167/18-10-13 Ένσταση εταιρίας Δ.Φ.ΣΑΡΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.Β.Τ.Ε.

δ) Τη με αρ. 10/2013 μελέτη της Δ.Τ.Υ. Δήμου Ναυπλιέων

Κατά όρων της διακήρυξης του πρόχειρου διαγωνισμού για την «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΔΩΝ 

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΕΙΣ 1100 ΛΙΤΡΩΝ» που επρόκειτο να διεξαχθεί την Τρίτη 23-10-2013 ασκήθηκε εμπρόθεσμα 

κατά το άρθρο 15 παρ.ΐα του Ε.Κ.Π.Ο.Τ.Α. και άρθρο 12 της παραπάνω σχετ. α) διακήρυξης η παραπάνω σχετ. 

β) ένσταση της εταιρίας Δ.Φ.ΣΑΡΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.Β.Τ.Ε. ως υποβληθείσα μέσα στο μισό του χρονικού 

διαστήματος από την δημοσίευση της διακήρυξης μέχρι την ημερομηνία υποβολής των προσφορών ήτοι την 18-

10-2013 για τους αναφερόμενους λόγους σ' αυτές.

Η Υπηρεσία αφού μελέτησε προσεκτικά τους λόγους της ένστασης , το νόμο, την διακήρυξη και τη μελέτη 

επιλήφθηκε τα εξής:

1) Για τον α' λόνο τnς ένστασης :

Η Υπηρεσία, αφού εξέτασε την ανωτέρω ένσταση, κατέληξε ότι:

Ο ισχυρισμός της ενιστάμενης ότι στο άρθρο 6 η διακήρυξη απαιτεί δικαιολογητικά συμμετοχής της ανοιχτής 

διαδικασίας και όχι του πρόχειρου διαγωνισμού που κατά το άρθρο 23 παρ.5 του ΕΚΠΟΤΑ διενεργείται με 

συνοπτικές διαδικασίες και δεν ισχύουν οι όροι του ανοιχτού διαγωνισμού, δεν ευσταθεί διότι σύμφωνα με το 

άρθρο 2 παρ. 7 αναφέρει ότι : «Πρόχειρος διαγωνισμός είναι εκείνη η συνοπτική διαδικασία κατά την οποία 

δεν ισχύουν αναγκαστικά οι όροι του ανοικτού ή κλειστού διαγωνισμού». Η Υπηρεσία δηλαδή έχει την ευχέρεια 

να χρησιμοποιήσει τους όρους του ανοιχτού διαγωνισμού,

2 ) Για τον β' λόγο της ένστασης :

ΑΔΑ: ΒΛΛΘΩΚΦ-179Ο ισχυρισμός της ενιστάμενης ότι στο άρθρο 6 τταρ. 8 της Διακήρυξης απαιτούνται μη νόμιμα δικαιολογητικά για 

την περίπτωση που ο προμηθευτής δεν είναι ο ίδιος και κατασκευαστής διότι το άρθρο 18 παρ. 2 & 3 του 

ΕΚΠΟΤΑ απαιτεί στην περίπτωση αυτή α) Υπεύθυνη Δήλωση του Νόμιμου Εκπροσώπου του εργοστασίου 

κατασκευής των υλικών ότι αποδέχεται την προμήθεια σε περίπτωση κατακύρωσης στον προμηθευτή , υπέρ 

του οποίου εκδίδει την Υ.Δ. β) Δήλωση του προμηθευτή ότι δεν έχει αποκλειστεί το εργοστάσιο από 

Διαγωνισμούς Δημοσίου και ΟΤΑ που ισχύει κατά την ημερομηνία διενέργειας του διαγωνισμού.

Ο ισχυρισμός αυτός ευσταθεί διότι πράγματι μόνο αυτές οι υπεύθυνες δηλώσεις απαιτούνται από τον ΕΚΠΟΤΑ 

από τον κατασκευαστή και όχι τα δικαιολογητικά του άρθρου 6 τταρ. 8 της Διακήρυξης

3) Για τον γ' λόγο της ένστασης :

Σχετικά με τον ισχυρισμό της ενισταμένης ότι οι τεχνικές προδιαγραφές που ζητούν: α. μονομπλόκ χειρολαβές 

και όχι αποσπώμενες, β. βάρος 50 έως 55 κιλά και όχι π.χ. 65 και γ. Το καπάκι να μην φέρει μεντεσέδες ενώ 

αποκλείεται π.χ. καπάκι με κυλινδρικούς σωληνίσκους, δ. προσκόμιση εντελώς όμοιου δείγματος,, ευνοούν 

ορισμένες μόνο επιχειρήσεις, η άποψη της Υπηρεσίας είναι ότι ο ισχυρισμός αυτός ευσταθεί διότι πράγματι οι εν 

λόγω τεχνικές προδιαγραφές δεν δικαιολογούνται από το αντικείμενο της σύμβασης να κάνουν μνεία 

συγκεκριμένης κατασκευής ή προέλευσης ή ιδιαίτερων μεθόδων κατασκευής ώστε να ευνοούνται ή να 

αποκλείονται ορισμένες επιχειρήσεις ή ορισμένα προϊόντα όπως προβλέπει το άρθρο 53 παρ. 8 του Π.Δ. 

60/2007 (ΦΕΚ 64Α/2007).

ΕΙΣΗΓΗΣΗ

Έπειτα από τα ανωτέρω, η Υπηρεσία για την «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΔΩΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΕΙΣ 1100 

ΛΙΤΡΩΝ» εισηγείται τα ακόλουθα:

Α) Την απόρριψη του α' λόγου και την αποδοχή των β' και γ' λόγων της με αρ. πρωτ. 34167/18- 10-2013 

ένστασης της εταιρίας Δ.Φ.ΣΑΡΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.Β.Τ.Ε,.κατά τα παραπάνω.

Β) Την τροποποίηση των όρων διακήρυξης του πρόχειρου διαγωνισμού «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΔΩΝ 

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΕΙΣ 1100 ΛΙΤΡΩΝ»

Γ) Την τροποποίηση των τεχνικών προδιαγραφών της μελέτης της εν λόγω προμήθειας.»

Ο κ. Πρόεδρος πρότεινε να γίνει δεκτή η εισήγηση της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών . 

Η Οικονομική Επιτροπή , μετά από διαλογική συζήτηση , αφού έλαβε υπόψη: 

1. Η με αρ. πρωτ. 33784/15-10-2013 διακήρυξη Πρόχειρου Διαγωνισμού,

2. Η με αρ. πρωτ. 34167/18-10-13 Ένσταση εταιρίας Δ.Φ.ΣΑΡΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.Β.Τ.Ε.

3. Τη με αρ. 10/2013 μελέτη της Δ.Τ.Υ. Δήμου Ναυπλιέων

4. Την 34167/22.10.2013 εισήγηση της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών. 

5. Τις διατάξεις του άρθρου 15 παρ. 1 του ΕΚΠΟΤΑ 

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ε Ι Ομόφωνα

1. Δέχεται την υπ’ αριθμ. 34167/22.10.2013 εισήγηση της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών και ανακαλεί την 

257/2013 απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής. 

2. Απορρίπτει την ένσταση της εταιρείας Δ.Φ. Σαραντόπουλος Α.Ε.Β.ΤΕ. ως προς α' λόγο αυτής. 

ΑΔΑ: ΒΛΛΘΩΚΦ-1793. Αποδέχεται την ένσταση της εταιρείας Δ.Φ.ΣΑΡΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.Β.Τ.Ε, ως προς τους β' και γ' λόγους 

αυτής .

4. Η Οικονομική Επιτροπή θα επανέλθει με νέα απόφασή της για την έγκριση των τεχνικών προδιαγραφών και 

των όρων διακήρυξης του πρόχειρου διαγωνισμού μετά από απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου με την οποία 

θα εγκρίνει την τροποποίηση της 10/2013 τεχνικής μελέτης .

Η απόφαση αυτή πήρε αύξοντα αριθμό 260/2013

Αφού αναγνώστηκε το πρακτικό αυτό υπογράφεται ως ακολούθως.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ της Ο.Ε. ΤΑ ΜΕΛΗ

ΑΚΡΙΒΕΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Ι. ΚΩΣΤΟΥΡΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου