Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

ΑΔΕΔΥ: Όλοι σε αγώνα διαρκείας


Συμπληρώνονται 4 χρόνια από την υπαγωγή της χώρας στο μνημόνιο και παρά τις απέλπιδες επικοινωνιακές προσπάθειες της Κυβέρνησης, οι εικόνες οικονομικής και κοινωνικής καταστροφής είναι πλέον διάχυτες.
Ο κόσμος της μισθωτής εργασίας δέχθηκε βαρύτατο πλήγμα καθώς αντιμετωπίζει την εφιαλτική αύξηση της ανεργίας και τις μειώσεις μισθών, εκείνων που ακόμη απέμειναν να εργάζονται, βιώνοντας πλέον συνθήκες ακραίας φτώχειας. Την εικόνα συμπληρώνουν οι δεκάδες χιλιάδες κλειστές μικρομεσαίες επιχειρήσεις και η καταστροφή παραδοσιακών παραγωγικών
κλάδων της οικονομίας.

Νέος θεματικός αντιπεριφερειάρχης ο Φάνης Στεφανόπουλος

Η παραίτηση του Θεματικού Αντιπεριφερειάρχη Υγείας Ανδρέα Πουλά, η οποία υποβλήθηκε στο πλαίσιο της εκτελεστικής επιτροπής της 10ης Μαρτίου, έγινε αποδεκτή από τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη.
Ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου ευχαρίστησε τον παραιτηθέντα Αντιπεριφερειάρχη για την τριετή συνεργασία και όρισε αντικαταστάτη του τον περιφερειακό Σύμβουλο Αργολίδας Φάνη Στεφανόπουλο.

Ο Βαγγέλης Ψυχογιός υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με το συνδυασμό “Ναύπλιο. Επόμενη Μέρα.”


Η έννοια του πολίτη εμπεριέχει στην ουσία της τη συμμετοχή στα κοινά, το ενδιαφέρον για τα τεκταινόμενα στην πόλη, στις ζωές δηλαδή των ανθρώπων. Αν θέλω να ευχαριστήσω για κάτι το δήμαρχο Ναυπλιέων, Δημήτρη Κωστούρο, είναι γιατί με την παρουσία του τα τελευταία αυτά χρόνια δίνει ξανά περιεχόμενο σε μια τόσο σπουδαία έννοια, τόσο ουσιώδη ιδιότητα για κάθε έναν άνθρωπο. 

Με απόφαση της Ομοσπονδίας Δικαστικών Υπαλλήλων Ελλάδος «Νεκρώνουν» τα δικαστήρια την Τετάρτη 12 Μαρτίου


Κλειστά και στις 19 και 20 Μαρτίου, λόγω της απεργιακής κινητοποίησης των δικαστικών υπαλλήλων

«Νεκρά» θα παραμείνουν τα δικαστήρια της χώρας αύριο και το διήμερο 19 και 20 Μαρτίου 2014, καθώς με απόφαση της Ομοσπονδίας Δικαστικών Υπαλλήλων Ελλάδος (ΟΔΥΕ) οι δικαστικοί υπάλληλοι θα συμμετέχουν στις δύο προγραμματισμένες απεργιακές κινητοποιήσεις της ΑΔΕΔΥ.

Ειδικότερα, η ΟΔΥΕ θα συμμετέχει:
- Στην αυριανή 24ωρη πανελλαδική απεργία στο Δημόσιο τομέα, που πραγματοποιείται ενάντια στο υπό ψήφιση νομοσχέδιο «Διοικητικές απλουστεύσεις - Καταργήσεις, Συγχωνεύσεις Νομικών Προσώπων και Υπηρεσιών του Δημόσιου Τομέα, κ.λπ.», το οποίο συζητείται στην ολομέλεια της Βουλής.

Το επίμαχο νομοσχέδιο, όπως αναφέρουν οι συνδικαλιστικοί φορείς, προβλέπει την κατάργηση Νομικών Προσώπων του Δημοσίου, την άμεση απόλυση ή τη διαθεσιμότητα κι άλλων δημοσίων υπαλλήλων, ενώ «ταυτόχρονα προωθεί την καθιέρωση ενός μόνιμου μηχανισμού δημιουργίας δεξαμενών νέων διαθεσιμοτήτων μέσω της εφαρμογής νέου συστήματος «αξιολόγησης» και της καθιέρωσης υποχρεωτικής ποσόστωσης».

-Στη 48ωρη απεργιακή κινητοποίηση της 19ης και 20ης Μαρτίου 2014, εν όψει των απολύσεων των δημοσίων υπαλλήλων που ήδη βρίσκονται σε διαθεσιμότητα το τελευταίο οκτάμηνο.

Νεκρός αγρότης σε σύγκρουση τρένου με τρακτέρ

Τραγικό θάνατο βρήκε την Δευτέρα ένας 73χρονος αγρότης, όταν το τρακτέρ που οδηγούσε συγκρούστηκε με διερχόμενη επιβατική αμαξοστοιχία σε ισόπεδη σιδηροδρομική διάβαση, στην επαρχιακή οδό Παλαίστρας-Αμμοχωρίου, στην περιοχή της Φλώρινας.

Ο Οδυσσέας Βουδούρης σε ρόλο «αριστερού» Τατούλη


Ο κ. Βουδούρης από τις πρώτες επικοινωνιακές επαφές του με τον κόσμο της Πελοποννήσου, ως υποψήφιος Περιφερειάρχης εκλεκτός του ΣΥΡΙΖΑ που από κοινού υπηρετούν και στηρίζουν τον ευρωμονόδρομο και τις ευρωενωσιακές πολιτικές, τάχθηκε με τον καπιταλιστικό δρόμο ανάπτυξης και την επιχειρηματική δραστηριότητα σε όλους τους τομείς των λαϊκών αναγκών μέσα από τις Συμπράξεις Δημόσιου και Ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ).

Εξειδικεύοντας την «αριστερή» διαχείριση του καπιταλισμού στην Περιφέρεια Πελοποννήσου ξεκαθάρισε ότι δεν θα αμφισβητήσει την παραχώρηση της διαχείρισης των απορριμμάτων στην ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ με ΣΔΙΤ, αλλά θα ελέγξει τις σκοτεινές πλευρές του διαγωνισμού.

Ξεπερνώντας προκλητικά το κύριο, το πιο μελανό, που είναι η παραχώρηση του δικαιώματος της διαχείρισης των απορριμμάτων στους κεφαλαιοκράτες για να θησαυρίζουν σε βάρος του λαού και του περιβάλλοντος, προσπαθεί να σπείρει αυταπάτες πως με μια «αριστερή συμφωνία» τα μονοπώλια θα γίνουν ευαγή ιδρύματα.

Μιλώντας στο ΣΚΑΪ τάχθηκε και αυτός, όπως είναι ταγμένος και ο κ. Τατούλης, με τον ποιοτικό τουρισμό, δηλαδή τον τουρισμό υψηλών βαλαντίων, που υπηρετεί τους Tour Operators και τους μεγάλους του τουρισμού σε βάρος των μικρών και μεσαίων αυτοαπασχολούμενων του κλάδου.

Κατά τα άλλα κατηγόρησε το σύστημα Τατούλη που εφαρμόζει την ίδια πολιτική με «δεξιά-νεοφιλελεύθερη» διαχείριση και συγκεντρωτισμό.

Όσο μπουχό και να σηκώνουν οι διαχειριστές της αντιλαϊκής πολιτικής δεν μπορούν να κρύψουν τη στρατηγική τους ταύτιση.

Ο λαός μας να αξιοποιήσει την πείρα του, να μην ξεγελαστεί, μπορεί να διακρίνει ποιες δυνάμεις συμπλέουν σε στρατηγικής σημασίας ζητήματα, ποιες στηρίζουν την καπιταλιστική εκμετάλλευση, στηρίζουν την ΕΕ, υμνούν την ανταγωνιστικότητα των μεγάλων επιχειρήσεων.

Καμιά ταλάντευση



Η απάντηση είναι μια: ισχυρό ΚΚΕ παντού, στο μαζικό κίνημα, στους Δήμους, στις Περιφέρειες, στη Βουλή, στην Ευρωβουλή.

Συνελήφθησαν πέντε άτομα για τρομοκρατία στα Τίρανα














Ανάμεσα στους συλληφθέντες και ένα ιμάμης
Οι συλλήψεις έγιναν στα περίχωρα των Τιράνων και, σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, η έρευνα διήρκεσε εννέα μήνες και διεξήχθη από την Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών (SHISH).

Οι αστυνομικές αρχές συνέλαβαν τουλάχιστον πέντε άτομα με την κατηγορία της τρομοκρατίας -μεταξύ των οποίων κι ένας ιμάμης. Οι συλληφθέντες κατηγορούνται ότι «προσλάμβαναν» νεαρούς μουσουλμάνους για να πολεμήσουν στη Συρία, βρέθηκαν όπλα και μεγάλες ποσότητες πυρομαχικών και εκρηκτικών μηχανισμών.

Αξιοσημείωτο είναι ότι η αλβανική κυβέρνηση ετοιμάζει να καταθέσει σχετικό νομοσχέδιο, το οποίο θα προβλέπει αυστηρές κυρώσεις σε όλους όσοι συμμετέχουν σε πολεμικές συγκρούσεις σε ξένες χώρες.

ΚΛΕΦΤΕΣ ΜΕΧΡΙ ΚΟΚΚΑΛΟ

Παράνομα και χωρίς οι καταναλωτές να έχουν ιδέα τι πληρώνουν, η ΔΕΗ εισπράττει δικό της ”χαράτσι” το οποίο ...
αναφέρεται στους λογαριασμούς της σαν ” ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΟΙΝΗΣ ΩΦΕΛΕΙΑΣ -Ν.2773/99 άρθρο 29″ το οποίο το υπολογίζει με άγνωστο ποσοστό επί της αξίας του καταναλωθέντος ηλεκτρικού ρεύματος!

Υποτίθεται ότι με τα χρήματα αυτά (κανείς δεν γνωρίζει πόσα συγκεντρώνονται κάθε φορά… ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ 1,9 δις. ΕΥΡΩ) καλύπτονται όσοι είναι εντεταγμένοι στο “κοινωνικό τιμολόγιο της ΔΕΗ” κ.λ.π... (κάνετε κλικ πάνω στη φωτό και δείτε το καλά}ΟΜΩΣ το άρθρο 29 του Νόμου 2773/99, έχει καταργηθεί από τον Αύγουστο του 2010, με νεότερο νόμο που έχει δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως!

Αυτό σημαίνει ότι η είσπραξη του “χαρατσιού” αυτού είναι -τουλάχιστον τυπικώς- παράνομη και εφ όσον ασκηθούν οι νόμιμες διαδικασίες, η ΔΕΗ θα υποχρεωθεί στην επιστροφή των παρακρατηθέντων παρανόμως χρημάτων. (εκτός αν σπεύσει η “κυβέρνηση” να καλύψει την παρανομία με νομικά εφευρήματα…)

Το ζεϊμπέκικο σε αναπηρικό καροτσάκι του Δημήτρη Βάσση ( VIDEO )




















Το ζεϊμπέκικο σε αναπηρικό καροτσάκι του Δημήτρη Βάσση – ΒΙΝΤΕΟ!!!!

Ήταν ο Μπρεντ Πέτγουεϊ που μάγεψε πέρυσι στην Πάτρα με το τραγούδι του. Το “φωτιά με φωτιά” έγινε το… αποτύπωμα του All Star Game του 2013. Ήταν το καλύτερο που ζήσαμε, μετά τον χορό του Σοφοκλή Σχορτσιανίτη το 2010 στο Ηράκλειο της Κρήτης.
Όλα αυτά ήταν ψυχαγωγικά. Αυτό που ζήσαμε στα Χανιά ήτανΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ. Ήταν ο χορός του Δημήτρη Βάσση, ενός αθλητή του ΠΑΣΚΑ Ελληνικά Πετρέλαια, ενός αθλητή που παίζει μπάσκετ σε αγωνιστικό αμαξίδιο.

Στα ηχεία η μαγεία της μουσικής από τον Μάνο Λοΐζο. Το ζεϊμπέκικο της Ευδοκίας, το απόλυτο τραγούδι, που κανείς δεν τόλμησε να προσθέσει λόγια, για να μην αλλοιώσει την ακουστική απόλαυση.

Οι συμπαίκτες του σε δύο σειρές, η μια ομάδα απέναντι στην άλλη, στη μέση ο Δημήτρης κι απέναντί του όρθιοι οι διαιτητές, τα μέλη της γραμματείας, ο κόσμος στις εξέδρες που με παλαμάκια έδινε τον ρυθμό.
Το καρότσι κινήθηκε στον ρυθμό της μουσικής, έτσι όπως το ήθελε ο Δημήτρης.

                        )

ΣΟΚ ΚΑΙ ΔΕΟΣ .. ΑΡΓΟΛΙΔΑ ΟΣΕ ... ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ (VIDEO )

                                     ΤΡΑΙΝΟΣΕ: ή πώληση ή εκκαθάριση

                   

ΣΟΚ ΚΑΙ ΔΕΟΣ στους σιδηροδρομικούς. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ή θα πουληθεί ή θα οδηγηθεί σε εκκαθάριση. Αυτά ήταν τα λόγια της διοίκησης του Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων (πρόεδρος Κ. Μανιατόπουλος, διευθύνων σύμβουλος Γ. Εμίρης), σε αντιπροσωπεία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, με την οποία είχε ολιγόλεπτη συνάντηση πριν από μερικές ημέρες.Αιτία; Ο ανοιχτός φάκελος των παράνομων κρατικών ενισχύσεων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ! Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σαν άλλη Ολυμπιακή, έλαβε από το ελληνικό Δημόσιο, από την ίδρυσή της το 2007 (χρονιά απόσχισης από τον ΟΣΕ) έως και το 2009, παράνομες κρατικές ενισχύσεις περί τα 780 εκατ. ευρώ. Αν και το αρχικό ποσό που είχε διαπιστωθεί έφτανε τα 1,2 δισ., κατόπιν πιέσεων και αντεπιχειρημάτων της ελληνικής πλευράς έπεσε κατά 420 εκατ.


Οπως υπογράμμισε η διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ στην ΠΟΣ, «εάν δεν ολοκληρωθεί η πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αυτοδικαίως η εταιρεία καλείται να επιστρέψει στο Δημόσιο τις παράνομες ενισχύσεις».

Εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν είναι σε θέση να επιστρέψει ένα ποσό της τάξης των 780 εκατ., οπότε ως μόνη εναλλακτική λύση φαντάζει η... εκκαθάριση της εταιρείας, όπερ και σημαίνει ότι οι περίπου 820 εργαζόμενοι οδηγούνται στην ανεργία.

Σύμφωνα με στελέχη που παρακολουθούν την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, «η περιβόητη επιστολή του αντιπροέδρου της Ε.Ε., Χοακίν Αλμούνια, προς τον υπουργό Μεταφορών, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, έδινε μεν το "πράσινο φως" για την αποκρατικοποίηση της εταιρείας, αλλά με αστερίσκους». Ο κυριότερος από αυτούς ήταν η αναφορά ότι «για να διαγραφούν οι παράνομες κρατικές ενισχύσεις, εισφέρεται η ίδια η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς πώληση».

Με δεδομένο ότι ο φάκελος των κρατικών ενισχύσεων παραμένει ανοιχτός, αυτομάτως συνάγεται το συμπέρασμα ότι η ιδιωτικοποίηση της εταιρείας παραμένει «υπό ομηρία».

Στο σημείο αυτό, μονάχα τυχαία δεν ήταν η πρόσφατη τοποθέτηση του προέδρου των Ρωσικών Σιδηροδρόμων (RZD) Βλαντίμιρ Γιακούνιν, ο οποίος, σε συνέντευξή του, ανέφερε ότι «ανησυχώ, διότι γνωρίζω την Ε.Ε. και την πολιτική της. Ως τώρα δεν έχουμε ξεκάθαρη εικόνα για το ποια θα είναι η διαδικασία της ιδιωτικοποίησης. Αν ενδιαφέρεστε, ερχόμαστε, αν δεν ενδιαφέρεστε, δεν ερχόμαστε».

Ο πρόεδρος των Ρωσικών Σιδηροδρόμων, όπως και οι άλλοι δύο διεκδικητές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι Γάλλοι της SNCF και οι Ρουμάνοι της GFR, γνωρίζουν ότι η διαδικασία αποκρατικοποίησης της ελληνικής σιδηροδρομικής εταιρείας τελεί υπό την διακριτική εποπτεία της Ε.Ε.

Οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι κατέβηκαν στο διαγωνισμό με την κατασκευαστική ΓΕΚ - ΤΕΡΝΑ του Γ. Περιστέρη. Ως αντιπάλους έχουν τους γαλλικούς σιδηροδρόμους (SNCF) και τον Ρουμάνο Γκρούια Στόικα, ιδιοκτήτη της Grup Feroviar Roman, ο οποίος έχει πολλά προβλήματα στη χώρα του, αφού του απαγγέλθηκαν κατηγορίες για ενεργή άσκηση επιρροής σε διαγωνισμό, που διενεργήθηκε από την κρατική εταιρεία παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, Oltenia Energy Complex.

Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, οι δεσμευτικές προσφορές ίσως κατατεθούν το Μάιο, ώστε χρονικά να είναι εντός της ελληνικής προεδρίας, προκειμένου η κυβέρνηση να μπορέσει να ασκήσει τις, όποιες, πιέσεις για ευτυχή κατάληξη του διαγωνισμού στην Ε.Ε.

Από την πλευρά τους, οι εργαζόμενοι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, πέρα από το γεγονός ότι αντιμετωπίζουν με σκεπτικισμό τους ισχυρισμούς του ΤΑΙΠΕΔ, επιζητούν διακαώς την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας και, στην περίπτωση που επιτευχθεί η πώληση, διασφάλιση του προσωπικού. «Οι εργαζόμενοι δεν έχουν να φοβηθούν κάτι, θα μεταφερθούν όλοι», επισημαίνει στέλεχος του υπουργείου Μεταφορών, κάτι το οποίο μένει να αποδειχθεί.

Η περίπτωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ περιέχει έντονο άρωμα από τις υποθέσεις των παράνομων κρατικών ενισχύσεων της παλαιάς Ολυμπιακής Αεροπορίας.

Η Επιτροπή διεξήγαγε έρευνα για μέτρα ύψους 1,2 δισ. ευρώ, τα οποία αφορούσαν στην περίοδο από την ίδρυση της εταιρείας, το 2007, έως και το 2009 και σχετίζονταν με τα εξής: διαγραφή χρεών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μετατάξεις προσωπικού και μεταφορά περιουσιακών στοιχείων, αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, συμβάσεις για τη συνεργασία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τον ΟΣΕ (που αφορούν στη χρήση της υποδομής, αλλά και του τροχαίου υλικού) και αποζημιώσεις που παρέχονται στην εταιρεία για τις υποχρεώσεις δημόσιας υπηρεσίας (άγονες γραμμές).

Η Επιτροπή διερεύνησε κατά πόσον ένα ή περισσότερα από τα ανωτέρω μέτρα συνιστούσαν κρατική ενίσχυση υπέρ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και, αν όντως ίσχυε κάτι τέτοιο, αν θα μπορούσαν να θεωρηθούν συμβιβάσιμα με την εσωτερική αγορά, σύμφωνα με τις κοινές προϋποθέσεις, οι οποίες εφαρμόζονται στην Ε.Ε.

Το βασικό επιχείρημα της ελληνικής πλευράς στηριζόταν στην απόσχιση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τον όμιλο ΟΣΕ, αφού η εταιρεία ανήκει απευθείας στο Δημόσιο, καθώς και ότι τα μέτρα που ελήφθησαν για την εξυγίανσή της δεν έρχονταν σε αντίθεση με το κρατικό δίκαιο.

Siemens, Alstom επιθεώρησαν την τεχνική βάση

ΠΕΡΑ από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στο «σφυρί» έχει βγει και η Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ), δηλαδή η πρώην τεχνική βάση του ΟΣΕ. Ηδη, στελέχη της Siemens και της Alstom έχουν επισκεφθεί εγκαταστάσεις της εταιρείας. Αν και εδιώχθησαν από σιδηροδρομικούς τις πρώτες φορές, στη συνέχεια επιθεώρησαν χώρους εργοστασίων και μηχανοστασίων.

Για την ΕΕΣΣΤΥ, δεν είναι λίγοι εκείνοι που υποστηρίζουν ότι έχει περισσότερες πιθανότητες αποκρατικοποίησης από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Αυτό, διότι η ΕΕΣΣΤΥ πρόκειται να υπογράψει πιθανότατα 10ετές (5+5) συμβόλαιο για τη συντήρηση και τεχνική υποστήριξη των βαγονιών που χρησιμοποιεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κάτι το οποίο ερμηνεύεται σε ετήσια έσοδα 20 εκατ. ευρώ. Μάλιστα, απώτερος στόχος της εταιρείας είναι η σύναψη συμβολαίων και με σιδηροδρομικές εταιρείες γειτονικών χωρών, όπως Σερβία και Βουλγαρία.

Γι' αυτό το λόγο, η εταιρεία πρόκειται να αναβαθμίσει τις εγκαταστάσεις που διαθέτει στη Βόρεια Ελλάδα. Σύμφωνα με εκτιμήσεις του υπουργείου Μεταφορών, ο ιδιώτης που θα εξαγοράσει την εταιρεία χρειάζεται να επενδύσει τουλάχιστον 50 εκατ. ευρώ σε υποδομές και τεχνολογικό εξοπλισμό.Του ΦΩΤΗ ΦΩΤΕΙΝΟΥ



Η εταιρεία, όπως ορίζει το καταστατικό της, έχει τη δυνατότητα να παρέχει σε τρίτους υπηρεσίες συντήρησης, επισκευής και ανακατασκευής του τροχαίου και λοιπού σιδηροδρομικού υλικού και άλλων μέσων σταθερής τροχιάς (μετρό, τραμ, ηλεκτρικός), ενώ θα εκμισθώνει και τροχαίο